Ja maar de rest snapt ze toch niet. Die kan alleen Goodbye strangerquote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarvoor is de tekst nog veel te aardig en empatisch
Terechte klacht, wat een gedoe, en dan ook nog met je ogen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer lenzen geprobeerd en toen was ik ineens heel blij met mijn bril. Wat een gepiel, allemachtig.
Daar heb ik dit jaar wel voor het eerst wat beter in geinvesteerd...quote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook Koos Brilloos hiero, behalve zonnebrillen
Spiermassa vertekent wel ja. Ik ben officieel iets te zwaar (ca 5 kg boven maximale BMI) maar heb best gespierde benen van het hardlopen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was van plan om 10 kilo af te vallen dit jaar. Ik was heel goed op weg, maar ik eindig 1 kilo in de plus.
Er zit wel een beetje spiermassa bij, dus it’s ok
“Spiermassa” jajaquote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was van plan om 10 kilo af te vallen dit jaar. Ik was heel goed op weg, maar ik eindig 1 kilo in de plus.
Kerstig.quote:
Ik haal altijd pilotenzonnebrillen, staan mij gewoon wel het beste.quote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar heb ik dit jaar wel voor het eerst wat beter in geinvesteerd...
Had altijd van die gratis goedkope kutdingen, nu gewoon een Rayban gehaald.
Smoesjes. IJdel gedrag!quote:
Spiermassa kan ook voor extra kilo's zorgen. Niks mis meequote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag het ook🤣 double streamquote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Bankzitters met meerdere verbindingen in het online-café.
?? Ik ken het niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die NIET fan van The Office zijn?
Toch fijn, scheelt buiten de deur meteen 2 glazen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
trouwens ook al jaren slechte ogen. Thuis draag ik een bril, daarbuiten lenzen.
Heb dat echt heel lang niet meer gezien. Wil het best nog wel een keer terugkijken, ik kon de droge humor wel waarderen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die NIET fan van The Office zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |