en heeeeeeeeeeeeeel veel bekende Nederlandersquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Brian Wilson, Sly Stone, Rob Reiner, Gene Hackman, etc.
quote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
En 28 december 2015 kwam de voorbode al met Lemmy
Reeds besproken.quote:
Gerard Coxquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ozzy. Rob de Nijs. George Kooymans. Die dude van Soft Cellquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
AwwwwZal op zijn geboortedag ook wel aan je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet helaas.quote:
Had iets korter gekundquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu weet ik wel dat het wel eens kan sneeuwen in april. Dank u
bij die gast van soft cell moest er voor mij echt bij verteld worden dat ie van soft cell wasquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ozzy. Rob de Nijs. George Kooymans. Die dude van Soft Cell
Heel valide wel. Ik hou juist van die enorme warmtequote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik juist niet voor de zomer. En dan hier in Nederland is het dan ook nog zo godvergeten benauwd als het een keertje warm is.
Daar moet je er niet te veel van drinken.quote:
Of juist welquote:Op zondag 28 december 2025 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar moet je er niet te veel van drinken.
Excuus.quote:
Ja dit was even snel uit mijn hoofd. Maar het was een tragisch jaar inderdaadquote:Op zondag 28 december 2025 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
en heeeeeeeeeeeeeel veel bekende Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |