Jep. 2025 is imo het eerste jaar sindsien dat daarbij een beetje in de buurt komt.quote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was wel een aparte dag. Maar 2016 was sowieso wel een apart jaar
Awwwwquote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Al bijna 10 jaar niet meer onder ons![]()
Ik denk op zijn sterfdag altijd wel even aan jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Had die nog wel echt een keer live willen zien, echt zonde.quote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
En 28 december 2015 kwam de voorbode al met Lemmy
Ja dat is wel waar. Ik snak gewoon weer naar de zomer. Ik ben niet echt gemaakt voor de kouquote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Af en toe beetje sneeuw zou wel leuk zijn. Anders is die winter in principe ook gewoon herfst naar mijn gevoel.
Als het goed is wel. Ik zoek naar een gast die op een tafeltje achter zn laptop zit te fokkenquote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Zit Mexi nou in het cafe? Ik heb hem nog niet gezien
2016 had natuurlijk wel dat de bekende namen op relatief jonge leeftijd overleden. Prince, Bowie, George Michael waren allemaal onder de 65. Cruijff net niet meer denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep. 2025 is imo het eerste jaar sindsien dat daarbij een beetje in de buurt komt.
Dit nummer stond al eerder in de Top dan z'n overlijden. Maar het hielp wel met de DAB.quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
de enige reden dat dit nummer populair is
gezien op LL, was wel oke.quote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had die nog wel echt een keer live willen zien, echt zonde.
Maar wat een baas
Mijn favoriete inside joke welquote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas de rest van het forum niet
Begon al op 28 december 2015.quote:Op zondag 28 december 2025 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat begon al op 10 januari
Harambequote:Op zondag 28 december 2025 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2016 had natuurlijk wel dat de bekende namen op relatief jonge leeftijd overleden. Prince, Bowie, George Michael waren allemaal onder de 65. Cruijff net niet meer denk ik
Hij is niet een op de tafel danserquote:Op zondag 28 december 2025 13:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Ik zoek naar een gast die op een tafeltje achter zn laptop zit te fokken
Een groot delirium voor je?quote:Op zondag 28 december 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij 2016 niet herinneren eerlijk gezegd
Brian Wilson, Sly Stone, Rob Reiner, Gene Hackman, etc.quote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep. 2025 is imo het eerste jaar sindsien dat daarbij een beetje in de buurt komt.
Die toespraak van Dave op Lemmy's uitvaart.quote:Op zondag 28 december 2025 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had die nog wel echt een keer live willen zien, echt zonde.
Maar wat een baas
Ik juist niet voor de zomer. En dan hier in Nederland is het dan ook nog zo godvergeten benauwd als het een keertje warm is.quote:Op zondag 28 december 2025 13:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik snak gewoon weer naar de zomer. Ik ben niet echt gemaakt voor de kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |