quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef Gretzl het volgende:
Weten jullie nog waar je was en wat je deed op het moment dat je hoorde dat Peter R. de Vries werd vermoord?
Ik was bij mijn moeder thuis en het nieuws aan het kijken. Niet echt denderend, maar wel een trieste avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Eefje de Visser setlists
op naar de Gall & Gallquote:
ai... dik onder de plakquote:
nee joh, prachtigquote:Op zondag 28 december 2025 13:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
deze van prince is ook overrated
Prima film.quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom liedje, stomme film. Film liet alleen wel de nood van een goede flora kennis zien.
Net even gelucht met honTquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef peaceman het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal Vedder?
quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
Haaaaaaaaaa
Haaaaaaaaaa
Ohhhhhhhhhh
Ohhhhhhhhhhh
de enige reden dat dit nummer populair isquote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef ok01 het volgende:
Ach iets met sneeuw toen hij stierf in April
Is dat hondenvoer een beetje te eten?quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Net even gelucht met honT
Op tijd terug voor SmithsGoden
Was wel een aparte dag. Maar 2016 was sowieso wel een apart jaarquote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
de enige reden dat dit nummer populair is
Film gekeken tijdens mijn studie met studiegenoten. We vonden het een stomme film, want er zat wel duidelijk verschil tussen die 2 planten. Was dus een beetje dom om de verkeerde op te eten.quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Prima film.
Ik had gedacht dat jij je wel met de hoofdpersoon zou kunnen identificeren.
En dan bleef het ook nog wel eens liggenquote:Op zondag 28 december 2025 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger sneeuwde het uberhaupt wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |