De ontknoping is leukquote:Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het 0 gevolgd heb en alleen heb gezien dat Nathan de mol was en de pot een historisch dieptepunt had bereikt.
Ik heb je ver achter mij gelatenquote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bijna onverslaanbare nummer 2 te grazen genomen!
Kom jij oorspronkelijk uit 't Harde?quote:Op zondag 28 december 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over Typhoon: hij heeft bij ieniminimuis op school gezeten
School stond in Zwollequote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk uit 't Harde?![]()
Totaal uit zicht. Tête de la course sloeg weer toequote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je ver achter mij gelaten
Makkelijke radiomuziek.quote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Best een prima nummer, maar waarom staat het boven Zitti e Buoni?
En ik steeds maar denken dat je roots in de Achterhoek lagenquote:
Smakeloos landquote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Best een prima nummer, maar waarom staat het boven Zitti e Buoni?
heb je de britse verraders ook gezien?quote:Op zondag 28 december 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ontknoping is leuk
Hij kon het niet meer voor zich houden en ging te vroeg
Ik heb 4 jaar in Zwolle gewoond, want tja je moet ergens wonenquote:Op zondag 28 december 2025 13:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En ik steeds maar denken dat je roots in de Achterhoek lagen
Zwollywood wel #1 hiphopstad van Nederland
gifjesgebrekquote:
Neequote:Op zondag 28 december 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de britse verraders ook gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |