Ach, gelukkig heeft ze andere kwaliteitenquote:Op zondag 28 december 2025 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Annemiek kan niet tellen.
ze zei 12 nummers dit uur. het zijn er 13
Het werk valt wel mee. Is eigenlijk alleen maar wachttijd.quote:Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heeft een normaal mens toch geen tijd voor?
Bloem, water, gist en dan de machine laten kneden. Dan in de oven zetten met een bak kokend water. Dan is het wel welletjes hoor.
15 min effort.
In mijn hoofd is dat hetzelfde. Ik moet er nog steeds aan denken dat het bestaat. Dus nee geen tijd voor.quote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het werk valt wel mee. Is eigenlijk alleen maar wachttijd
Bekijk deze YouTube-video
Heel bijzonder inderdaadquote:
Kwam uit de koelkast denk ikquote:
Kurwa, ja pierdolequote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het werk valt wel mee. Is eigenlijk alleen maar wachttijd.
Maar je moet inderdaad wel 3 dagen vooruit plannen![]()
Bekijk deze YouTube-video
26 jaar geleden, tijdens de allereerste editie, was het Curtis GODquote:Op zondag 28 december 2025 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie nu dat we onze jaarlijkse bekende top 2000 dode inmiddels hebben gehad?
After eight oliebol?quote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Klinkt als een oliebol met munt erin
*Kots
Ik maak het ook nauwelijks hoor. Vanwege wat je zelf al zeiquote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat hetzelfde. Ik moet er nog steeds aan denken dat het bestaat. Dus nee geen tijd voor.
Zoveel extra werk is het toch niet?quote:Op zondag 28 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heeft een normaal mens toch geen tijd voor?
Bloem, water, gist en dan de machine laten kneden. Dan in de oven zetten met een bak kokend water. Dan is het wel welletjes hoor.
15 min effort.
Wachttijd is in mijn hoofd aandachttijd. Dus ja dat kost meer werk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel extra werk is het toch niet?
Ik zou d'r ook doen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef Strani het volgende:
Ik blijf Annemiek toch één van de fijnste DJ's vinden. Hele prettige stem, professioneel, rustig maar ook snel en gevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |