Sommige katten kunnen hiermee omgaan, sommige niet.quote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn kat stopt gewoon met eten als hij genoeg heeft gehad. Ik zet altijd voor meerdere dagen eten neer en het beestje heeft dezelfde bouw als ik.
Heeft ze al schaamhaar?quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Cockwhale het volgende:
Gister je zus d'r poes nog volgestouwd met crème fraiche. Vol dat ze was!
Da's niet zo moeilijkquote:Op zondag 28 december 2025 12:09 schreef Hallmark het volgende:
Wat? Dat beest heeft een vacht die dikker is dan het schaamhaar van Vogeltjesdans.
Mijn kat blieft natvoer ook niet, dus wellicht heeft het daar wel mee te maken. Snoepjes is hij wel gek van, maar het moeten wel de goede zijn. Het liefst van die gedroogde stukjes vlees.quote:Op zondag 28 december 2025 12:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sommige katten kunnen hiermee omgaan, sommige niet.
Mijn huidige katten geven geen fuck om eten, ook niet echt voor snoepjes of natvoer, mijn vorige kat vrat nog net niet je vinger erbij op.
Die zijn verboten vanaf 1 januari komend jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk![]()
[ afbeelding ]
Alleen 'nieuwe' en we hebben nog 3 dagenquote:Op zondag 28 december 2025 14:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die zijn verboten vanaf 1 januari komend jaar.
Plus dat het nieuwe jaar in een werkweek begint. Ofwel maandag en dinsdag nog voor een chipregistratie voor je naaktkat.quote:Op zondag 28 december 2025 14:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen 'nieuwe' en we hebben nog 3 dagen
Geen pics van het schaamhaar van Vogeltjesdans aubquote:Op zondag 28 december 2025 12:10 schreef William_Papadin het volgende:
Pics van het schaamhaar van Vogeltjesdans
Ik heb twee katten gehad, die kregen allebei precies hetzelfde te eten en de ene was "curvy" en de andere heel slank.quote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn kat stopt gewoon met eten als hij genoeg heeft gehad. Ik zet altijd voor meerdere dagen eten neer en het beestje heeft dezelfde bouw als ik.
Je zoontje is erg wijs, want dat kunnen ze inderdaad begrijpen. Ik kan zelfs telepathisch communiceren met mijn kat.quote:Op zondag 28 december 2025 15:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb twee katten gehad, die kregen allebei precies hetzelfde te eten en de ene was "curvy" en de andere heel slank.
Ik mocht niet zeggen "de dikke poes" van mijn zoontje want dat hoorde hij![]()
![]()
(die poes). Wij noemden de katten eigenlijk nooit bij hun naam. Ik zei voortaan dan maar "de grote poes."
Zorgelijk dat hij weet dat vögeltjeszwans schaamhaar heeftquote:Op zondag 28 december 2025 15:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen pics van het schaamhaar van Vogeltjesdans aub
quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Zorgelijk dat hij weet dat vögeltjeszwans schaamhaar heeft
Zou nog veel zorgelijker zijn als hij wist dat VD nog géén schaamhaar heeftquote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Zorgelijk dat hij weet dat vögeltjeszwans schaamhaar heeft
quote:Op zondag 28 december 2025 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal zijn de baasjes ook dik
Dat, plus ik vermoed dat het dier te weinig beweging krijgt.quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Kat krijgt mogelijk niet de juiste voeding (brokken) en/of veel teveel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |