Je vergeet de scrumbled eggsquote:Op zondag 28 december 2025 11:23 schreef peaceman het volgende:
Even vermelden dat @:diaan73 haar plek weer kent. Heb zojuist thee een croissants met kaas erin gekregen![]()
oh ja, maar die had ik al opquote:
Ja dat is er zo een die ik wel moet blijven stemmen. Dat heb ik ook overwogen met Station to Station, maar die is met de recente Bowiedalingen wel echt kansloos vrees ikquote:Op zondag 28 december 2025 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Ocean volgend jaar alsnog gewoon in de lijst komt.
Through The Looking Glass staat wel echt vieshoogquote:
wel een fijn nummerquote:Op zondag 28 december 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Through The Looking Glass staat wel echt vieshoog
Origineel van Stone Sourquote:Op zondag 28 december 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Through The Looking Glass staat wel echt vieshoog
Ik vraag me af wat 10 jaar dood voor Bowie en onze man in Minnesota gaat doen komend jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is er zo een die ik wel moet blijven stemmen. Dat heb ik ook overwogen met Station to Station, maar die is met de recente Bowiedalingen wel echt kansloos vrees ik
Corey Taylor Godquote:Op zondag 28 december 2025 11:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel van Stone Sour![]()
Bekijk deze YouTube-video
Henk en Ingridquote:Op zondag 28 december 2025 11:27 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom dit zo hoog?? Hier is toch helemaal niks bijzonders aan?
Rebecca Black heeft stiekem na Friday nog best een hoop écht goede pop gemaaktquote:Op zondag 28 december 2025 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker de dagen van de week benoemen als een echte Rebecca Black.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |