Boel is weer schoonquote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb je al schoongemaakt of geef je haar gelijk de stofzuiger in handen zo
dat is al snel toch?quote:Op zondag 28 december 2025 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja idd..als ik zo oud ben als hij ga ik er misschien ook wel aan denken
Ik ben straks ook weg. Dat wordt geen record.quote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit wordt een zware dag voor mij. Ik ga denk ik 's middags afkickverschijnselen tonen.
Of haar meteen zo'n ultiem shitklusje als ramen zemen geven.quote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb je al schoongemaakt of geef je haar gelijk de stofzuiger in handen zo
half jaartjequote:
Pas maar op dat je tegen haar niet random woordgrapjes gaat lopen maken over muziekquote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit wordt een zware dag voor mij. Ik ga denk ik 's middags afkickverschijnselen tonen.
Ik heb haar misschien al wat woordgrappen verteld die we hier delen.quote:Op zondag 28 december 2025 10:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pas maar op dat je tegen haar niet random woordgrapjes gaat lopen maken over muziek
En niemand was verbaasd.quote:Op zondag 28 december 2025 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze was niet zo onder de indruk.
Oja goede, of strijkenquote:Op zondag 28 december 2025 10:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of haar meteen zo'n ultiem shitklusje als ramen zemen geven.
9 van de 10 zijn alleen leuk in het moment ja.quote:Op zondag 28 december 2025 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb haar misschien al wat woordgrappen verteld die we hier delen.
Ze was niet zo onder de indruk.
dat vind ik nog laagquote:Op zondag 28 december 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn alleen leuk in het moment ja.
Ik vond mijn grapje over Brigitte nog best geslaagd!quote:
er zijn geschiktere uurtjes daarvoorquote:
heb ik gemistquote:Op zondag 28 december 2025 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond mijn grapje over Brigitte nog best geslaagd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |