geen idee, maar soms Touren ze nog dacht ik.quote:
Beetje schreeuwerigquote:
Ja hoor, zijn nog prima. Paar jaar geleden in AFAS Live gezien....quote:
Mad worldquote:Op zondag 28 december 2025 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Head Over Heels vind ik toch wel de mooiste
Typische bospop bandquote:Op zondag 28 december 2025 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee, maar soms Touren ze nog dacht ik.
Donnie Darko genotquote:Op zondag 28 december 2025 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Head Over Heels vind ik toch wel de mooiste
Ja, even wat frustraties eruit voordat mijn vriendin langskomtquote:
ja, daar hoopte ik op iddquote:
Het Omroep Max van de festivalsquote:
dat is dan fijn, soms kan het best snel minder wordenquote:Op zondag 28 december 2025 10:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn nog prima. Paar jaar geleden in AFAS Live gezien....
Was wel redelijk kort optreden, dat wel
over het feit dat ze langskomt en je dan niet kan fokken?quote:Op zondag 28 december 2025 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, even wat frustraties eruit voordat mijn vriendin langskomt
Past precies bij de leeftijd van @peaceman dusquote:Op zondag 28 december 2025 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het Omroep Max van de festivals
Ja, dit wordt een zware dag voor mij. Ik ga denk ik 's middags afkickverschijnselen tonen.quote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
over het feit dat ze langskomt en je dan niet kan fokken?
Heb je al schoongemaakt of geef je haar gelijk de stofzuiger in handen zoquote:Op zondag 28 december 2025 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, even wat frustraties eruit voordat mijn vriendin langskomt
zeker. al ben ik er pas 2 keer geweest in 20 jaarquote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Past precies bij de leeftijd van @:peaceman dus
ja idd..als ik zo oud ben als hij ga ik er misschien ook wel aan denkenquote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Past precies bij de leeftijd van @:peaceman dus
sterktequote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit wordt een zware dag voor mij. Ik ga denk ik 's middags afkickverschijnselen tonen.
De afgelopen 2 jaar dusquote:Op zondag 28 december 2025 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. al ben ik er pas 2 keer geweest in 20 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |