Eerste helft wel plussen en minnen met die vreselijke No Doubt ookquote:Op zondag 28 december 2025 07:46 schreef Tussle266 het volgende:
Tananas heeft best een prima uurtje.
Gemist, welke No Doubt?quote:Op zondag 28 december 2025 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft wel plussen en minnen met die vreselijke No Doubt ook
Oh en dit is ook minder boeiend
Deze is ook gewoon prima. Het is jammer dat ze dat maar 1x in de 40 nummers doorhadden en de rest van de tijd met die trekzakkenmuziek bezig waren.quote:Op zondag 28 december 2025 07:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Sorry not sorry, dit vind ik dus wél best een mooie Rowwen Heze
Nicky Verstappen liedje
Ja bij mij ook op 3100 ofzo, niets mis mee maar niet extreem mooi voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 07:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Sorry not sorry, dit vind ik dus wél best een mooie Rowwen Heze
Nicky Verstappen liedje
Dat ene grote hitjequote:
Dit omvat het wel primaquote:Op zondag 28 december 2025 07:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze is ook gewoon prima. Het is jammer dat ze dat maar 1x in de 40 nummers doorhadden en de rest van de tijd met die trekzakkenmuziek bezig waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte score voor TayTay. Ook Adele en de Eagles komen er een keer bekaaid vanaf, terwijl die eigenlijk jaren geen klap kregen.
Stijgers van de dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje een gevalletje 'leg maar uit' dat de Beatles, Queen en Bowie met sommige nummer 600 plekken verdienen maar ook dit lijstje halen. Er wordt flink gegoocheld met de noteringen van groten.
De hoogste van vorig jaar die we al gehad hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claude eindelijk verslagen door Taylor. In dit gebied zijn het toch wel de recente artiesten die verliezen. Je merkt toch dat de eenlingen in dit deel van de lijst als ze iets ouder zijn redelijk vastgeroest zijn. Op zich geen ramp, de lijst verliest al genoeg van dat soort artiesten voor de 23e Bruce.
Wat nog moet komen en vorig jaar onder 1200 stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds die ene Suus en Freek, Marco begint zich te tonen en ook MJ doet het hier best goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik geloof dat ik Rosie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze zit meestal in het nachtje hiervoor. Had best zo mogen blijven, al is dit ook niet extreem vervelend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op die 90s lijst wordt relatief veel op 'foute muziek' gestemd, omdat mensen de 90s daar mee associeren. En in de Top 2000 hoort dat niet.quote:Op zondag 28 december 2025 08:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft gek hoeveel lager deze staat dan in de 90s lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
René Karst is echt kwaliteitsmuziek jaquote:Op zondag 28 december 2025 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op die 90s lijst wordt relatief veel op 'foute muziek' gestemd, omdat mensen de 90s daar mee associeren. En in de Top 2000 hoort dat niet.
Maar ik snap je punt.![]()
Deze hadden we al gehad toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Metalllica’s Unforgivens zijn net de Godfather films. Er zijn er maar twee vanMy friends all drive horses![]()
Maar deze vind ik ook vrij overbodig, het is hetzelfde liedje maar dan met de dynamiek verwisseld.quote:Op zondag 28 december 2025 08:25 schreef PippenScottie het volgende:
Metalllica’s Unforgivens zijn net de Godfather films. Er zijn er maar twee van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind deze wel mooi eigenlijk, maar zou het niet missen als ie helemaal wegvalt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is eigenlijk precies dat Maaike Ouboter liedje toch?
Wie was er eerst?My friends all drive horses![]()
Ouboter. En klopt ja, ik vind de tekst van Maan wel een stuk mooier trouwens.quote:Op zondag 28 december 2025 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is eigenlijk precies dat Maaike Ouboter liedje toch?
Wie was er eerst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ik had het over Metallicaquote:Op zondag 28 december 2025 08:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste man die dit over Maan zegtWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Ik geloof dat de radio Alanis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zijn volgens mij wel stats van heel fokquote:
Ik zie veel users die hier nooit te zien zijnWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Geen geruchten. Dave aka Uncle Joe heeft er ook wel op gereageerd dat hij zichzelf er pijnlijk in herkendequote:Op zondag 28 december 2025 08:41 schreef Cee het volgende:
Dit gaat volgens geruchten toch over die ene gekke oom van Full House?![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 08:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit zijn volgens mij wel stats van heel fok
Ik zie veel users die hier nooit te zien zijnTop 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 27-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
001 575 MTheBassman
002 558 Isorden
003 456 Gretzl
004 452 peaceman
005 449 Mexicanobakker
006 420 alopio
007 263 Scorpion_17
008 255 essnhills
009 253 Diaan73
010 249 RedefineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is van deze reeks van gister"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Cut. It. Out!quote:Op zondag 28 december 2025 08:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Geen geruchten. Dave aka Uncle Joe heeft er ook wel op gereageerd dat hij zichzelf er pijnlijk in herkende![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: