Zeker.quote:
En Helene.quote:Op zondag 28 december 2025 01:37 schreef mario390 het volgende:
maar ilse kenn ik en anouk , en sylvie en chantal
Wel in de peace3000quote:Op zondag 28 december 2025 01:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die staat er helaas niet meer in
"LMR-syndroom" is geen standaard medische term, maar kan verwijzen naarquote:Op zondag 28 december 2025 01:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker.
Maaike heeft een beetje last van het LMR-syndroom, ze heeft wel leukere nummers maar die zijn niet zo populair/bekend bij het grote publiek.
Ik bedoelde het Losing My Religion-syndroom, een bekende op MuMe is daar de uitvinder vanquote:Op zondag 28 december 2025 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"LMR-syndroom" is geen standaard medische term, maar kan verwijzen naar
Lambert-Eaton Myastheen Syndroom (LEMS), een zeldzame spierziekte, of Leg Motor Restlessness (LMR), een vorm van rusteloze benen die niet volledig voldoet aan de criteria voor Restless Legs Syndrome (RLS) en vaak voorkomt bij ziekte van Parkinson.
Arme Maaike!
Gister al geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ah ja. Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 28 december 2025 01:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Losing My Religion-syndroom, een bekende op MuMe is daar de uitvinder van
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 28 december 2025 01:43 schreef peaceman het volgende:
toen ik nog draaide bij Radio49 was dit mijn afsluiter
Ludovico Einaudi heeft dat nog sterkerquote:Op zondag 28 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, dit lied ken ik van iedere stationspiano.
inmiddels al een jaar of 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |