Bloodbuzz stond schandalig laagquote:Op zondag 28 december 2025 00:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooiste nummer over niet meer in Kansas zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ook geen fan van, waarbij ik me nog het meest verbaas over die cuck Nathan.quote:Op zondag 28 december 2025 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Annemieke kan er ook wat van hoor
Dat was mijn lot! Ik zei nog 'ik had er 6 toch?'quote:Op zondag 28 december 2025 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik werkte in een boekwinkel waar ze ook tabak en loterij verkochten. Keer wint een gast 6 gratis loten. Maar 1 was achter de terminal gevallen. Dus ik geef m er 5 en die laatste vonden we bij t afsluiten van de dag. Dus dat ding achter de kassa opgehangen. maar klant kwam nooit terug. 2 weken later dat lot gecheckt, die terminal allemaal toeters en bellen. Bleek er 20.000 op te zijn gevallen. We zijn leuk uit eten geweest met collega's en hebben allemaal 1.800 de man gekregen
Sowieso dat die meer doen dan alleen samen presenterenquote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook geen fan van, waarbij ik me nog het meest verbaas over die cuck Nathan.
Oh die is echt ver-schrik-ke-lijk jaquote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook geen fan van, waarbij ik me nog het meest verbaas over die cuck Nathan.
Hij wekt bij mij altijd de indruk dat hij het liefst aan een heel kort lijntje wordt uitgelaten door Annemieke.quote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso dat die meer doen dan alleen samen presenteren
Dit jaar op Best Kept gezien, moet zeggen dat ik het niet helemaal heb volgehouden maar wel super gelikt en professioneelquote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel vette artiest deze Michael Kiwanuka. Kende hem niet heel goed
quote:Op zondag 28 december 2025 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wekt bij mij altijd de indruk dat hij het liefst aan een heel kort lijntje wordt uitgelaten door Annemieke.
True, maar had er in 2023 voor getekend dat ie al zoveel jaar zou overleven. Zeker nu The National tijdelijk on hiatus is.quote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bloodbuzz stond schandalig laag
Check eens een live-versie, steengoed.quote:Op zondag 28 december 2025 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel vette artiest deze Michael Kiwanuka. Kende hem niet heel goed
Dat schoot eerder vandaag nog door m'n hoofd toen ze Tequila Sunrise aankondigde, dat klonk alsof ChatGPT was geprompt om een creatieve aankondiging op papier te zetten geïnspireerd door de ingrediënten van de cocktail.quote:Op zondag 28 december 2025 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dieptepunt op dat vlak vind ik Emmely. Je merkt bij haar het meest duidelijk dat ze doremifasoltekstjes aan het voorlezen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |