Niet uit een plastic bekerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis met vroeg bier leren drinken
We hebben een grote vuurpijl gebouwd waarmee we ze hebben opgeblazen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de boeven?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een Home Alone escape room gedaan. Was erg leuk opgezet
Jij werd opgesloten en iedereen ging weg om bier te drinken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een Home Alone escape room gedaan. Was erg leuk opgezet
Nu doen zou inderdaad lastig zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mariska Veres staat in mijn lijstje top 2000 artiesten die ik zou doen. Of hebben willen doen
Dat was meer mijn studententijdquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jij werd opgesloten en iedereen ging weg om bier te drinken?
'70s versie? euuuh jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mariska Veres staat in mijn lijstje top 2000 artiesten die ik zou doen. Of hebben willen doen
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zanger van De Staat kan leuk dansen
lol zijn ze er nog ja? hahahaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh het danskoppeltje is nu gedegradeerd tot het gangpad voor de balie.
lolquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is meer de liefdesbaby van Torre en Tim op t Broekquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks bij Resistance staan ze op de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh het danskoppeltje is nu gedegradeerd tot het gangpad voor de balie.
ATJquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
Deze bijna vergeten
[ afbeelding ]
Het was best wel vermakelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Over Escape-rooms gesproken, als ik iets een walgelijk commercieel nepconcept vindt is het die Q-Music escaperoom. Het concept van zo'n room is nogal om zeep als je enige doel is om DJ's vooral meer dan 140 uur te laten zitten om je luistercijfers op te krikken, maar ze ook wel weer thuis van de kerst te laten genieten. Overgeproduceerde neppe conceptmeuk. Zo, rant over
Is dat die cabaretiere van die VGZ-reclame zonder armen en benen?quote:
Deze heb ik in Wenen gezien. Bijna nog gemist, ben speciaal nog teruggelopen om deze Venus te zien.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik mis borsthaar bij hem
als je dan toch een open blouse hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |