Ik ga niet ontkennen dat ik dat ook heb gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Epische versie. Die heb ik kapot veel gedraaid als tiener![]()
Adele...quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar waren we al een beetje met Simply Red hoor
Marco Borsato-effectquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Magica het volgende:
Veel kinderen dit jaar in dat cafe zeg…
Lang gedaan over de escape room?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er![]()
Leuke dag gehad. Nu twee uur terugrijden naar huis
Die kinderen zijn ook vrijgesproken.quote:
Gelukkig is dat vreselijke Love on Top weg.quote:
Hoe is het afgelopen met de boeven?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er![]()
Leuke dag gehad. Nu twee uur terugrijden naar huis
Prachtig romantisch uurtje hebben we achter de rugquote:
We hadden vijf minuutjes over.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lang gedaan over de escape room?
Die is eruit? Wat een zegenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is dat vreselijke Love on Top weg.
Irritant, en schandalig. Kinderen horen niet in een café.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Magica het volgende:
Veel kinderen dit jaar in dat cafe zeg…
Niks mis met vroeg bier leren drinkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Irritant, en schandalig. Kinderen horen niet in een café.
En geen vliegenmepper is dan groot genoeg he.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die dude in het witte shirt bij de playback moet een beetje opletten, voor ie het weet hangt Morad om z'n schouders.
Meen dat die bij de uitvallers zat, even kijken of het geen fake news isquote:
Is er inderdaad uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meen dat die bij de uitvallers zat, even kijken of het geen fake news is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |