Heyah Mama is nog uit de tijd dat ze K3 hadden bedacht als een soort Belgische Spice Girls. Pas later hebben ze de kinder-pop optie ontdekt, en zijn ze zich daarop gaan focussen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Als je de tekst goed luistert is dit best een verontrustend nummer
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Slaap nu maar zacht en laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen
Ja. En die andere zal er wel helemaal nog lang in blijven staan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ook niet verwacht dat deze zo hoog zou komen. Dan zitten we er nog minimaal 2 jaar aan vast
kortom je luistert er naast de top 2000 ook nog veel naar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:10 schreef zorro28 het volgende:
Ik ken ondertussen 40 Coldplaynummers te veel
viespeukquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet, maar die van K3 net trok ik beter
quote:
Klopt. Al is Heya Mama muzikaal dan weer kinderlijker dan veel van hun latere muziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heyah Mama is nog uit de tijd dat ze K3 hadden bedacht als een soort Belgische Spice Girls. Pas later hebben ze de kinder-pop optie ontdekt, en zijn ze zich daarop gaan focussen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had deze nog nooit gehoord trouwens.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had zo mogen blijven
maar dan weer geen kwaliteitquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef LTVDK het volgende:
In vergelijking met dit is Radiohead nog positief opbeurende muziek joh
Dit zit toch in een reclame?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had deze nog nooit gehoord trouwens.
Haten op Coldplay.... doe niet zo ouderwets.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had zo mogen blijven
Dat die van Coldplay matig is maakt het niet opeens wel goed genoegquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het oprecht wel een leuk liedje, beter dat dit van Coldplay.
Geen idee. Ik kijk bijna nooit reclame. Ik neem meestal iets op en spoel door bij de reclame.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zit toch in een reclame?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had zo mogen blijven
Je kunt het slechter treffenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef zorro28 het volgende:
Typisch dat dit uur The Cure weer langs komt dit uur, die komen elke keer langs als ik aan het luisteren ben
Van de Dela?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zit toch in een reclame?
Ik zei ook niet goed he? Leuk is wat anders dan goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat die van Coldplay matig is maakt het niet opeens wel goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |