Oya Lele op 1850 had ik nog wel gedoogd. Heyah Mama is natuurlijk gewoon een kansloos kutnummer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
zometeen de eerste van die K3-ongein
Vanaf Sam Cooke wordt het beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh dat volgende uur is niet te doen. Goede reden om naar de keuken te verplaatsen
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh dat volgende uur is niet te doen. Goede reden om naar de keuken te verplaatsen
Het zusje van die van Bones toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zooey 500 Days of Summer genot
[ afbeelding ]
maar die andere moeten we nog krijgen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oya Lele op 1850 had ik nog wel gedoogd. Heyah Mama is natuurlijk gewoon een kansloos kutnummer.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar voor de 15x drek heb ik in iedeer geval nog een logische verklaring. Kun jij mij vertellen waarom dit er in staat?
Nja zitten geen persoonlijke favorieten bijquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf Sam Cooke wordt het beter
Of K3 de Hongaarse metalband?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie liever de band die ik zag in de zaal naast van waar K3 staat in de lijst. Maar Citizen Soldier zie ik op dit moment de lijst niet halen..
Zusje van Emily iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Het zusje van die van Bones toch?
Knappe vrouwen
Van woede ?quote:
Picsquote:
omdat jij nogal veel dirty talk hebt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom gebruikt K3 al mijn dirty talk als titel?
Na dit nummer werd de muziek pas voor kindertjes hequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Momo het volgende:
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Goede K3 teksten
Dat is als kiezen tussen Suus & Freek en Fleetwood Macquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw gaat naar K3 als ik naar GY!BE ga.
Wiens kant kiezen jullie?
Ik ben van de metal, dus hoor ik waarschijnlijk liever die hongaren. maar die moet ik eerst checken. Ik hou niet van alle metalquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Of K3 de Hongaarse metalband?
https://www.metal-archives.com/bands/K3/102688
Best saai zonder kreetjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Momo het volgende:
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Goede K3 teksten
Aan Pokemon Theme Song ergerde ik me meer op een gegeven moment, omdat het wmb nu te hoog staat. ergens op 1400 is voor zo'n nostalgie nummer prima naar mijn mening. Ik ben namelijk met zowel Pokemon als K3 opgegroeid. dus K3 moet voor mij ook geen top 200 staan of zo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar K3 is míjn Pokémon themesong qua nostalgie. Lekker puh.
Ik kies Suus en Freek. De kans dat ik die over 2 jaar nog in meer dan de helft van de samenstelling zie is kleiner.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is als kiezen tussen Suus & Freek en Fleetwood Mac
Oya lele staat ook nog in de lijstquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tja volgend jaar Kabouter Plop in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |