Ik zie dat voor die gun je oa Advanced Mechanical Components nodig hebt.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef V. het volgende:
Gaat lekkerrrrr
Venator is zoooooo'n fijne gun, ik gebruik hem veel te weinig
Onderschat ook de ouwe trouwe stitcher niet. Level 3 of 4 met attachments ook zeer OPquote:Op zondag 28 december 2025 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie dat voor die gun je oa Advanced Mechanical Components nodig hebt.
Als ik de Refiner op level 2 heb, kan ik die ook zelf craften, naast de Loot Mk2 augments.
Dus zodra ik die ook op level 2 heb, kan ik gear en wapens maken waarmee ik eindelijk een stuk sterker.
Dat is eigenlijk het enige doel wat ik mij gesteld heb nu, zorgen dat ik fatsoenlijk gear kan craften, en de rest komt vanzelf wel op mijn pad.
Ik speel nu vooral met de Ferro, meestal upgraded tot 2, en de groene uncomnon Arpechio, die kan ik ook craften, al heb ik daar geen Blueprint voor gevonden, is blijkbaar standaard.quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef V. het volgende:
[..]
Onderschat ook de ouwe trouwe stitcher niet. Level 3 of 4 met attachments ook zeer OP
En die daarna 200k. I know, gisteren afgetikt...quote:Op zondag 28 december 2025 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
Stash upgrades worden wel heel duur nu 😱
Net van 208 (die was 60k) naar 232 gegaan, voor 90k
En de volgende upgraded, naar 256, is 130k.
😱quote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef V. het volgende:
[..]
En die daarna 200k. I know, gisteren afgetikt...
Wat heb je daar precies aan eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2025 23:58 schreef Drankster het volgende:
Positie 16 met de trials dus hopelijk over 8 uur weer 2 ranks omhoog. Nr 20 (en dus 1 rank promotie) zit een kleine 1800 punten lager maar aangezien Europa gaat slapen verwacht ik niet dat iemand er nog over heen gaat.
Waren jullie toevallig die mensen die net er eentje gesloopt hadden voor de tunnels en die toen aangevallen werden door een derde groep terwijl wij netjes naar binnen gingen om daar wat te slopen? We hebben daar uiteindelijk maar alles laten liggen omdat we aangevallen werden.quote:Op zondag 28 december 2025 23:59 schreef Droopie het volgende:
Vanavond met drie man een 2x een bastion neergehaald en 4 rocketeers.
Wat een adreline, wat een spel.
Heb hem maar uitgezet, anders slapen we niet meer haha.
Zag laatst een filmpje voorbij komen waarin iedereen op de map samen een Queen omlegdenquote:Op zondag 28 december 2025 23:59 schreef Droopie het volgende:
Vanavond met drie man een 2x een bastion neergehaald en 4 rocketeers.
Wat een adreline, wat een spel.
Heb hem maar uitgezet, anders slapen we niet meer haha.
Dat doet mijn oudste dus veel. Die is ergens in de level 20 maar heeft al tig van die dingen gedoodquote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje voorbij komen waarin iedereen op de map samen een Queen omlegden
Ik ben al blij dat ik Wasps en Hornets aan kanquote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat doet mijn oudste dus veel. Die is ergens in de level 20 maar heeft al tig van die dingen gedood
Ja, nou, soort van.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Waren jullie toevallig die mensen die net er eentje gesloopt hadden voor de tunnels en die toen aangevallen werden door een derde groep terwijl wij netjes naar binnen gingen om daar wat te slopen? We hebben daar uiteindelijk maar alles laten liggen omdat we aangevallen werden.
Ja, nou, de kerst is voorbij he.quote:Op maandag 29 december 2025 00:30 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag 3 keer bewust gedood door Raiders
In vergelijking: in de afgelopen 10 dagen slechts 2 keer bewust.
Zemmels![]()
Rank based leaderboards waarmee je cosmetics kan verdienen. Kan vanaf level 15. Per rank dat je omhoog gaat krijg je meer rewards.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat heb je daar precies aan eigenlijk?
Dan waren jullie niet het team dat ons tegen kwamquote:Op maandag 29 december 2025 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, nou, soort van.
We werden niet echt aangevallen maar ze gingen wel als hyena's op onze loot af..
We hadden ze neer kunnen schieten, maar het risico was te groot haha..
t was hectisch ja, maar geen schot gevallen op ons, volgens mij.
Hoewel er wel over ons heen werd geschoten.
Ah ja, ik zie af en toe die trials wel voorbij komen, maar nog niet echt in verdieptquote:Op maandag 29 december 2025 00:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Rank based leaderboards waarmee je cosmetics kan verdienen. Kan vanaf level 15. Per rank dat je omhoog gaat krijg je meer rewards.
Elke maandag krijgt iedereen 5 opdrachten die elke week weer veranderen. Bijvoorbeeld kill x aantal Bastions of verzamel x aantal planten. Je kan door deze opdrachten uit te voeren punten verdienen waarmee je een rank if meerdere kan stijgen.
Tijdens het uitvoeren van de opdrachten heb je milestones waarmee je bruikbare spullen krijgt zoals wapens, blueprints etc. Tijdens Night Raid en Cold Snap maps verdien je dubbele punten dus dat is snel scoren.
Het is voor mij een soort tweede doel tijdens het spelen want met lvl 57 heb ik bijna alle blueprints, alle workstations lvl 3, beide decks 100%, Candleberrie 100% en beginnen de quests ook op te raken.Hopelijk komen ze binnenkort weer met Expeditions.
Vrouwen die winkelen hequote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Troel het volgende:
De verdeling tussen de volle 30 minuten spelen en later binnen komen mag wel iets getweakt worden wat mij betreft. Vandaag alleen nog maar later binnen gekomen helaas.
Dat had ik dus gisteren en eergisteren, vrijwel alleen maar potjes gehad die al 10+ minuten bezig waren.quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Troel het volgende:
De verdeling tussen de volle 30 minuten spelen en later binnen komen mag wel iets getweakt worden wat mij betreft. Vandaag alleen nog maar later binnen gekomen helaas.
Ik denk dat als je in een hogere tier terecht komt dat je steeds minder keuze hebt, ik ben nog laag, en voor mij is er altijd wel een server die de volle 30 minuten heeft.quote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat had ik dus gisteren en eergisteren, vrijwel alleen maar potjes gehad die al 10+ minuten bezig waren.
Wat is hoog?quote:Op maandag 29 december 2025 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in een hogere tier terecht komt dat je steeds minder keuze hebt, ik ben nog laag, en voor mij is er altijd wel een server die de volle 30 minuten heeft.
Net 10.quote:Op maandag 29 december 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is hoog?
Level 19 nu, maar gisteren en eergisteren was ik nog level 15.
Ik hoorde een YouTuber wel een goed voorstel doen; als je met een custom loadout boven een bepaalde waarde Topside gaat, en dus echt een risico-investering doet, dat je gegarandeerd een volle ronde krijgt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Troel het volgende:
Nooit last van eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat die ook altijd de tijd vergeten
Ja eens. Het is ook logischer dat hoe verder het potje vordert er steeds minder spelers zijn zoals dat bij DMZ (Call of Duty) en andere BR games ook is. Nu moet je maar hopen dat er net niet iemand naast je spawned met een volle kit. Of dat je in een potje komt met nog 18 min op de teller en alle grote arcs al dood zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Troel het volgende:
Nouja, gisteren met een groepje wat bastions en bombardiers geschoten, dus ik heb vooral loot nodig. En dat is best kut als je met nog 15 minuten op de teller binnen komtquote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja eens. Het is ook logischer dat hoe verder het potje vordert er steeds minder spelers zijn zoals dat bij DMZ (Call of Duty) en andere BR games ook is. Nu moet je maar hopen dat er net niet iemand naast je spawned met een volle kit. Of dat je in een potje komt met nog 18 min op de teller en alle grote arcs al dood zijn.
Ik vertel het je maar vast, al ben je maxed out, je hebt nooit genoeg ruimte.quote:Op maandag 29 december 2025 18:43 schreef raptorix het volgende:
Ik heb net al mijn workbenches gemaakt, en mijn capaciteit naar 184 uitgebreid, wel weer blut
Ik zat ooit in een clan met de eigenaar van die tent, veel respect voor hem, echt heel hard voor gewerkt:quote:Op maandag 29 december 2025 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Moet er nog iemand power cables hebben?
Ik heb er intussen meer dan https://www.allekabels.nl/
Mocht je hem nog een keer spreken, ik heb een hoop kabels voor hem 🤣quote:Op maandag 29 december 2025 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een clan met de eigenaar van die tent, veel respect voor hem, echt heel hard voor gewerkt:
Bekijk deze YouTube-video
Was wel erg lang terug, ik ga trouwens twijfelen of het nou Unreal Tournament of Cybernations was. Gezien de oprichting moet het bijna wel cybernations zijn, dat was een vrij grote clan met vooral Fokkers.
Buried ligt vol met kattenbedden.quote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Epic Trinket gevonden a 10k credits
Ben nu voor het eerst op Blue Gate, voor een quest die ik al heel lang heb.
Vondm meteen die Trinket en een Cat Bed
Die laatste schijnt ook redelijk zeldzaam te zijn en die heb je nodig om die kip te upgraden.
Meteen extracten.
Mooie map ook wel
Doet me denken aan de game Atomfall.
Nu nog 2 olijven en de kip kan gegrilld geupgrade worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |