Ik had gisteren bijna alleen maar potjes waar ik in terecht kwam met nog 20 minuten op de teller, en dan is alles al weg.quote:Op zondag 28 december 2025 09:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Te vinden in onderstaande gebieden.
Electrical
Commercial
Residential
Welk type een gebied is kan je zien op de map.
Sowieso dat super gericht zoeken werkt averechts, speel ‘gewoon’, dus veel exploren, het gevaar een beetje op zoeken en je komt alles vanzelf tegen. Ik heb bijna alle wapen blueprints en alle workshops zijn nu lvl 3 maar gebruik nog steeds de Ferro IV veruit het meest, een wapen waar je geen blueprint voor nodig hebt. Doe mij maar wapen attachements blueprint zoals een groter magazijn. Wapens vind je vanzelf wel zoals in weapon caches die je weer kan vinden in high lvl loot plekken (met rood omringd op de map).
Oh en doe quests! Je krijgt zat handig spul en blueprints als quest rewards.
En dit vind ik dus de leuke dingen. Dat je toevallig met drie man hetzelfde probeert te doen en dan samen werkt enzoquote:Op zondag 28 december 2025 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ik wer vandaag doodgeknalt 2 seconden voor dat de boel dicht ging
Op 1 of andere manier was ik kennelijk levend genoeg dat ik met een gevulde bag thuis kwam
Daarnaast nog een hele toffe game met een Rus, heel veel samengewerkt, echter ik zat op mijn laatste beetje energie, en durfde geen confrontatie met bots meer aan, dus met een grote omweg net op tijd terug
Ik vind het zelf ook leuk om anderen te helpen. Gisteren iemand die helemaal klem zat tussen een berg wasps en hornets. Gewoon even meegeholpen de boel af te knallen en door.quote:Op zondag 28 december 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
En dit vind ik dus de leuke dingen. Dat je toevallig met drie man hetzelfde probeert te doen en dan samen werkt enzo
Ookquote:Op zondag 28 december 2025 08:29 schreef V. het volgende:
[..]
No-liven? Je bedoelt yes-dyen?
Tips nodig?
Als mijn rugzak vol is, drop ik ook liever dure Trinkets, en hou ik zoveel mogelijk crafting material over.quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef raptorix het volgende:
LOL, ik kom er net achter dat playing cards 5 ruggen waard zijn, die heb ik vandaag gedropped
Hangt van je doel af. Ik wissel het af: materials voor upgrades en crafting, maar ik heb ook gisteren mijn stash gemaximaliseerd en dat kost nogal wat duiten. Dus nu net weer opgestart met een eerste test run met free loadout en 70k loot o mijn funds weer een beetje op te krikken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als mijn rugzak vol is, drop ik ook liever dure Trinkets, en hou ik zoveel mogelijk crafting material over.
Op Buried, ja. En het gebouw er meteen naast, dat er hetzelfde uitziet.quote:Op zondag 28 december 2025 16:40 schreef raptorix het volgende:
DIe kabels kom ik volgens mij vrij vaak tegen bij dat Spacecenter.
Toen ik ze niet nodig had, had ik er zat, en kwam ik ze ook overal en nergens tegenquote:Op zondag 28 december 2025 16:40 schreef raptorix het volgende:
DIe kabels kom ik volgens mij vrij vaak tegen bij dat Spacecenter.
Dit, ook al is het puur voor de xpquote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef V. het volgende:
En veel mensen laten het liggen, dus ook als je laat spawnt kun je prima in de al geopende laatjes kijken.
Ook dat doe ik, in alle aangeraden locaties.quote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef V. het volgende:
En veel mensen laten het liggen, dus ook als je laat spawnt kun je prima in de al geopende laatjes kijken.
Los van de 200xp die je voor elk laatje krijgt inderdaadquote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef V. het volgende:
Altijd kut.quote:Op zondag 28 december 2025 17:58 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vandaag trouwens voor eerste keer echt bruut afgeknalt, van ik zit 10 seconden met hem in 1 ruimte, en toen een headshot van achter, hij zei dat het per ongeluk ging, dode me verder ook niet, maar toch.
Daar kom je tegenwoordig niet mee weg bij de Officier van Justitiequote:Op zondag 28 december 2025 17:58 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vandaag trouwens voor eerste keer echt bruut afgeknalt, van ik zit 10 seconden met hem in 1 ruimte, en toen een headshot van achter, hij zei dat het per ongeluk ging, dode me verder ook niet, maar toch.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 december 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik eindelijk mijn Gear Bench naar level 2 brengen om Loot Mk2 augments te craften![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |