De rest is te vinden bij de link naar steam, wil de OP niet onnodig groot maken.quote:VERZAMELEN, OVERLEVEN, GEDIJEN
In ARC Raiders wisselt de gameplay tussen het oppervlak dat wordt beheerst door dodelijke machines en de levendige ondergrondse samenleving Speranza. Maak, repareer en upgrade je uitrusting in de veiligheid van je eigen werkplaats, voordat je naar boven gaat om de overblijfselen van een verwoeste maar prachtige wereld te plunderen. Speel alleen of in groepen van maximaal drie personen, terwijl je omgaat met de constante dreiging van de machines van ARC en de onvoorspelbare keuzes van andere overlevenden. Uiteindelijk bepaal je zelf wat voor soort Raider je bent... en hoe ver je gaat om te overwinnen.
Ja klopt. Lijkt soms of het synchroniseren niet altijd lekker loopt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind dat irritant ja
Net onderaan de 1e trap in de metro gekilled door een Fire all, terwijl ik aan het healen was van de damage van eentje iets eerder.
Kruipend naar de knop gegaan, en nét voor de metro eraan kwam dood
Echt lui, als de donder utility bench naar level 2 en/of de tinkerer skill in de rode tree vrijspelen. Dan kunnen jullie lekker met raider keys op stap of ze onderweg maken (maar dan moet je onderweg 3 sensors en 1 advanced electrical components vinden,maar als je weet hoe en waar is dat 9 vd 10x geen probleem) ipv die paupermetro te moeten nemenquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind dat irritant ja
Net onderaan de 1e trap in de metro gekilled door een Fire all, terwijl ik aan het healen was van de damage van eentje iets eerder.
Kruipend naar de knop gegaan, en nét voor de metro eraan kwam dood
Tinkerer skill moet ik sowieso eerst 15 punten in hebben, voordat ik zo'n grotere 'node' kan unlocken, en pas daarna de Tinkerer skill, dus zeker 16 skillpoints in totaal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef V. het volgende:
[..]
Echt lui, als de donder utility bench naar level 2 en/of de tinkerer skill in de rode tree vrijspelen. Dan kunnen jullie lekker met raider keys op stap of ze onderweg maken (maar dan moet je onderweg 3 sensors en 1 advanced electrical components vinden,maar als je weet hoe en waar is dat 9 vd 10x geen probleem) ipv die paupermetro te moeten nemen
Ik gebruik geen mic/headset.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja klopt. Lijkt soms of het synchroniseren niet altijd lekker loopt.
Heb ook dat in een party de microfoon ingame het niet doet.
Snitches zijn die kleine vliegende schoteltjes die meerdere Arcs spawnen als ze je (iets te lang) spottenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tinkerer skill moet ik sowieso eerst 15 punten in hebben, voordat ik zo'n grotere 'node' kan unlocken, en pas daarna de Tinkerer skill, dus zeker 16 skillpoints in totaal.
Heb er nu 5 in de rode skill tree.
Voor de Utility moet ik nog 6 Snitch Scanners hebben.
Geen idee wat dat überhaupt is
Eerst maar eens nog 3 Motion Cores vinden, voor de Refiner level 2.
Dan kan ik zelf Advanced spullen maken.
Ben zelf pas level 15![]()
De Leapers zijn erg groot van dichtbij
Was gelukkig bij de lift.
Die ben ik dan waarschijnlijk vaak tegen gekomen, want meestal áls ik ik op een Wasp of Hornet schiet, zijn er binnen no time een stuk of 3 of 4 andere bij mij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Snitches zijn die kleine vliegende schoteltjes die meerdere Arcs spawnen als ze je (iets te lang) spotten
Niet te verwarren met de spotters van de Bombardier
Vechten met leapers is zooooo tofquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tinkerer skill moet ik sowieso eerst 15 punten in hebben, voordat ik zo'n grotere 'node' kan unlocken, en pas daarna de Tinkerer skill, dus zeker 16 skillpoints in totaal.
Heb er nu 5 in de rode skill tree.
Voor de Utility moet ik nog 6 Snitch Scanners hebben.
Geen idee wat dat überhaupt is
Eerst maar eens nog 3 Motion Cores vinden, voor de Refiner level 2.
Dan kan ik zelf Advanced spullen maken.
Ben zelf pas level 15![]()
De Leapers zijn erg groot van dichtbij
Was gelukkig bij de lift.
Hier zou je mee stoppenquote:Op zondag 28 december 2025 01:38 schreef StateOfMind het volgende:
Snitches nu vaak tegen gekomen
Ben nu al letterlijk uren op zoek naar één Power Cable
Van de week bij bosjes geloot en verkocht/gescrapped, en nu nergens te vinden op de gebruikelijke plekken
In het Space-nogwat-gebouw en het gebouw pal ernaast op Buried. Vooral die laatste, in de kastjes in de twee boven elkaar gelegen ruimtes aan de kant vsn de parkeergarage.quote:Op zondag 28 december 2025 01:38 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week bij bosjes geloot en verkocht/gescrapped, en nu nergens te vinden op de gebruikelijke plekken
No-liven? Je bedoelt yes-dyen?quote:Op zondag 28 december 2025 01:57 schreef Logician het volgende:[/b]
Al 4 dagen aan het no-liven tof spel!
Te vinden in onderstaande gebieden.quote:Op zondag 28 december 2025 01:38 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe map zou wel tof zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 12:04 schreef Droopie het volgende:
Ze zitten te kutten, opeens een nieuwe map (coming soon) een live event wat t niet doet.
Er staat iets op de stapel (of per abuis een oude layout geladen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |