iig samen met A forest en Whole lotta Rosiequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel top 10 onterecht afwezige albumversies.
ik vind het ook prachtigquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het zit hem bij mij meer in wat voor het gevoel het voor mij overbrengt. Natuurlijk is het muzikaal wel simpel, maar dat betekent niet dat de uitvoering mij niet kan meeslepen.
Maar ik begrijp helemaal als dit niet je ding is hoor, even goeie vrienden in ieder geval.
Ik zou ff langs Dr Hook gaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hemel ik heb kriebel aan me pemel
It's a Long Way To The Topquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
iig samen met A forest en Whole lotta Rosie
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe krijgen we de poppen wel aan het dansen?
Zo dus.quote:
Gijsjeradijsje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin.
We moeten AC/DC ook weer niet teveel voortrekken, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
It's a Long Way To The Top
Die doet het altijd verassend goed.quote:
OG youtube is iets waar je bij had moeten zijn.quote:
Geen idee. Al 20 jaar geen openingszin meer nodigquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die doet het altijd verassend goed.
"ik zie toch dat ie dood is"quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
OG youtube is iets waar je bij had moeten zijn.
Hey ash, je pokemon, Oooovuleeertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |