It just drags on..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deel 2 is juist het beste gedeelte voor mij.
Toen hebben S&F en Blof de hitlijsten nog niet aangetastquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:25 schreef Isorden het volgende:
Dit heeft gewoon 4 weken op #1 gestaan in Nederland
Nederland had dus ooit smaak blijkbaar.
Stukje Spaanse gitaar wel lekker maar hoeft van mij verder ook niet zoquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Pt 1 geniaal, Pt 2.. ja, het bestaat.
Mag daar wel weer terug wmbquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Isorden het volgende:
Hoogste notering in de T2K was ook gewoon 206
Part 2 is wel een beetje Born Slippy 1969 inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de drie nummers die bewust in single versie in de Mex2000 staan
Ja dat vind ik er zo mooi aanquote:
Eens.quote:
Klopt dit geweldige nummer hoort niet snachts gedraaid te wordenquote:
Oke Bassiequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman gaat even de binnenkant van zijn ogen bekijken
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman gaat even de binnenkant van zijn ogen bekijken
Vierde coupletquote:
Die waren toen nog niet eens geborenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toen hebben S&F en Blof de hitlijsten nog niet aangetast
Muziek is ook om naar te luisteren, niet om van links naar rechts te hossen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zou op de wc zijn gaan zitten als ik dit uur had weten te bemachtigen in het cafe
Wat saai zeg
wsl staat voor de wc zo'n rij dat tegen de tijd dat je aan de beurt bent, na een half uur, je t cafe weer uit moetquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zou op de wc zijn gaan zitten als ik dit uur had weten te bemachtigen in het cafe
Wat saai zeg
Hoe krijgen we de poppen wel aan het dansen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat saai zeg
Dit uur is wel 4x zo goed als dat uur tussen 16 en 17quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat saai zeg
Maar dit is gewoon saai.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Muziek is ook om naar te luisteren, niet om van links naar rechts te hossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |