quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
isch traditie, net als B&A gifjes tijdens Tubular Bells en boos worden op dezelfde kutnummers ook al weten we dat ze gaan komen
Mis je niks aanquote:
Ja omdat @peaceman dit al 24 dagen achter elkaar eetquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat volgend jaar alle zalm in Nederland is verdwenen zo op dit tempo.
Onbegrip bij Marco B noteringen gaat een cumbek maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
isch traditie, net als B&A gifjes tijdens Tubular Bells en boos worden op dezelfde kutnummers ook al weten we dat ze gaan komen
Vroeg opstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef alopio het volgende:
Nog steeds ziedend hier dat Freebird tussen
4-5 zit
34quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja omdat @:peaceman dit al 24 dagen achter elkaar eet
Gerrit gaat eind 2026 vermoedelijk niet halen neequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat volgend jaar alle zalm in Nederland is verdwenen zo op dit tempo.
Wat is een potluck dinner?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zo een potluck dinner met 7 anderen. En dat wordt lasagne. Ik heb zelf een taart en meringue gemaakt. En zelfgemaakte chocolademousse, maar die is al twee dagen oud, dus die moet gewoon op. Dat laatste vertel ik er maar niet bij
Al geweest.quote:
Iedereen brengt eten mij maar vertelt niet wat.quote:
Is voor mij ook een band die ik per toeval heb ontdekt, vind het echt fantastischquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef Isorden het volgende:
War on drugs, moet ik toch eens wat verder in hun muziek duiken.
"muziek" wink winkquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef Isorden het volgende:
Fantastisch bandquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef Isorden het volgende:
Ja Thinking of a Place komt nogquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef peaceman het volgende:
De mooist WOD komt nog neem ik aan?
Komen er zelfs nog 3quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef peaceman het volgende:
Die woont in het Snouck van Loosenpark in Enkhuizen dacht ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gerrit gaat eind 2026 vermoedelijk niet halen nee
Thinking Of A Place (Albumversie) 564quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef peaceman het volgende:
Straks gaan mensen eten dan wordt het weer rustiger.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef PzKpfw het volgende:
Het tempo in dit topic loopt ineens aardig op.
ja maar dat is m niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja Thinking of a Place komt nog
Nou drie jaar geleden dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ruim drie jaar geleden alweer, waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More The War on Drugs setlists
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt wel goed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen brengt eten mij maar vertelt niet wat.
PATATquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaan mensen eten dan wordt het weer rustiger.
Stemplaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thinking Of A Place (Albumversie) 564
Met zijn koffertje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die woont in het Snouck van Loosenpark in Enkhuizen dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |