boerenkoolquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Het is patat
En ik heb pommes duchesse
Zong ie Catch & Release?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mats Siemons gespot bij het schaatsen.
Ik had Donderdag nog pommes duchessequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Het is patat
En ik heb pommes duchesse
Toch niet van domino's hè...quote:
Ik ookquote:
Ik heb dat nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had Donderdag nog pommes duchesse
Komt wel heel dichtbij zo
isch traditie, net als B&A gifjes tijdens Tubular Bells en boos worden op dezelfde kutnummers ook al weten we dat ze gaan komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef Isorden het volgende:
Toch mooi dat die Friet vs dat foute woord discussie elk jaar weer terug komt hier
Ik had ze gisterquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had Donderdag nog pommes duchesse
Komt wel heel dichtbij zo
Ik kreeg dat vroeger nooit omdat mijn ouders dat niet lekker vonden en dus nooit kooktenquote:
Ik denk dat volgend jaar alle zalm in Nederland is verdwenen zo op dit tempo.quote:
Worst-kaas scenario dus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo wat hapjes op een plank leggen. Zalmwraps, kaas, worst, komkommer, paprika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |