Kun jij denk ik ook wel waarderenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken ik niet en verwacht ik ook niet veel van![]()
![]()
Hoe noem je @Eightyone ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is zeker een mogelijkheid met een doos.
quote:
hmm nu heb ik de neiging om het door de gootsteen te gietenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij dacht: ik doe Ruud even na?
In die fase van mijn leven zit ik (gelukkig) nog niet. Maar doorgaans doe ik niet veel op 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is toch juist ideaal zodat je met beide kanten van de familie iets af kunt spreken?
Beetje simpel van je.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier kan ik nou helemaal niks mee.
Niet voor mij, ik moet maandag gewoon werken en vrijdag naar Friesland voor een verjaardag. Ow en ‘s morgens onze nieuwe auto ophalen. Om 9 uurquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee.
De MidWinterPyjamaWandeldagen duren van 24 tot en met 4 januari
na 1 biertje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik drink een biertje van 5,5 procent en begin al in de olie te raken. niks meer gewend
Ik stem wel elk jaar braaf op de Vrije Vogelquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lynyrd Skynyrd mag er nog wel wat vaker in. Met Tuesday's Gone bv.
Die laat zich ook graag uitpakken?quote:
Dat was nou ook weer niet mijn bedoeling helaasquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm nu heb ik de neiging om het door de gootsteen te gieten
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier kan ik nou helemaal niks mee.
Niet alleen in Hoogkarspel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef essnhills het volgende:
In Hoogkarspel heeft iemand absurd veel kerstversiering in de tuin hangen
Same, maar deze doet er niet eens zo gek veel voor onder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef Isorden het volgende:
Geweldig nummer dit..
Toch weer op Free Bird gestemd
[ afbeelding ]
Dit is niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik drink een biertje van 5,5 procent en begin al in de olie te raken. niks meer gewend
Zag net opeens dat ik nog een biertje open heb staan in de koelkast. Die staat daar denk ik al 3 weken. Raak het drinken ook afgewend zoquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, ik zou even naar de dokter om een nieuwe lever.quote:
Deze mist toch wel die opbouw met energieexplosie hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Same, maar deze doet er niet eens zo gek veel voor onder.
Nog ff wachten danquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
Free Bird is geweldig, deze vind ik dan weer minder bijzonder helaas.
Dan wacht ik nog even.Eten is toch vrij snel klaar. Vlees is kogelbiefstuk en groentes warm ik even in de magnetron opquote:
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef Berkery het volgende:
We hebben de Tapas 2000 quiz gewonnen.![]()
Leonard Skinhead zat ook in de quiz, maar dan met Sweet Home Alabama.
Mooie 'Take it Easy' rock.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze mist toch wel die opbouw met energieexplosie hoor
Geluksvogel, welkom terugquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:27 schreef alopio het volgende:
terug van de wandeling, bloasmuziek gemist en bier in de hand
Het gaat een goede avond worden
Around the worldquote:
Wel blij dat ie inmiddels zo hoog staatquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:27 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat Free Bird echt diep in de laatste nacht zit weggestopt.
Echt? Hoe laat is laatquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:27 schreef Isorden het volgende:
Wel jammer dat Free Bird echt diep in de laatste nacht zit weggestopt.
Ik ken geen patat, wel friet.quote:
Graag ruilen met Famous Blue Raincoat jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Klein beetje hoempapa Leonard wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |