en dat vertel je mij op derde kerstdag?quote:
Zit je gevangen in het spinnenwebquote:
Zat op deze post te wachtenquote:
Productiemeukquote:
Nee hoor, het is gewoon 27 december.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3e MidwinterPyjamaWandeldag wel.
Dat is geen plank maar een doos.quote:
Ik vind 2e kerstdag stiekem ook al iets té. Volgens mij is dat iets vrij Nederlands, heb het idee dat andere landen daar niet aan doen. Althans ze noemen het dan anders in ieder geval.quote:
Uitpakken is een mogelijkheid.quote:
Ik vind het wel praktisch. Eigen familie en schoonfamilie allebei aandacht kunnen geven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind 2e kerstdag stiekem ook al iets té. Volgens mij is dat iets vrij Nederlands, heb het idee dat andere landen daar niet aan doen. Althans ze noemen het dan anders in ieder geval.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind 2e kerstdag stiekem ook al iets té. Volgens mij is dat iets vrij Nederlands, heb het idee dat andere landen daar niet aan doen. Althans ze noemen het dan anders in ieder geval.
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik reed vanmorgen nog langs Hoogkarspelquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat op deze post te wachten
Ben laatst nog vanaf Lelystad naar Hoorn gereden voor mn werk...
Kom zo wel....
Dat is zeker een mogelijkheid met een doos.quote:
Nee nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon 27 december.
I'm just a simple kind of manquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit je gevangen in het spinnenweb
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik reed vanmorgen nog langs Hoogkarspel
Ken ik niet en verwacht ik ook niet veel vanquote:
Nee, het is viervooroudjaarsdag.quote:
Ik denk dat het daarvoor ook in het leven is geroepen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch. Eigen familie en schoonfamilie allebei aandacht kunnen geven.
Is toch juist ideaal zodat je met beide kanten van de familie iets af kunt spreken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |