Ik moest het ook googlen, maar dat is dat iedereen wat meeneemt. De een maakt lasagne, de volgende neemt al het drinken mee en ik maak een mooi dessert en eentje neemt kant-en-klare worstenbroodjes uit de winkel meequote:
Idem, daar kon ik het ook zo snel vindenquote:
Boooooequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
War on Drugs. echt een overhyped nietszeggend kabbel muziek bandje
daarom dus 34 dagen zalm @alopioquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
.
Ow dat zou niets voor mij zijn. Ik ben een moeilijke eter en wil wel weten wat er te eten is.Ook als we naar restaurants gaan.
Ja dat is zijn brievenbusquote:
Hij zegt anders behoorlijk wat hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik nietWat dacht je, ik zal Iso maar gewoon voor zijn dit keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt wel goed
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zeker fijne muziek maar het lijkt allemaal wel behoorlijk op elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is voor mij ook een band die ik per toeval heb ontdekt, vind het echt fantastisch
Dat is een beetje het idee van kerstdiner op de lagere schoolquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moest het ook googlen, maar dat is dat iedereen wat meeneemt. De een maakt lasagne, de volgende neemt al het drinken mee en ik maak een mooi dessert en eentje neemt kant-en-klare worstenbroodjes uit de winkel mee
Ga lekker Coldplay luisteren danquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
vreemde vorm voor een bad, loopt er zo weer uitquote:
Mijn taart had je heerlijk gevonden! (ik ben alleen bang dat de korst iets te hard is. Een paar eters zijn ook moeilijk en wil niet een te zachte korst, dus deed ik em er iets langer in, nu is ie gewoon hardquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
.
Ow dat zou niets voor mij zijn. Ik ben een moeilijke eter en wil wel weten wat er te eten is.Ook als we naar restaurants gaan.
Wel een mooi tuindorp trouwens.quote:
Ja, scheelt weer typen voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zal Iso maar gewoon voor zijn dit keer?
One More Second genot toch. Bohh wel beter dan dezequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gretzie: zojuist matt berninger in de snob
Absoluutquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een mooi tuindorp trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |