Dat is wel het nummer waar ik op heb gestemd ( namens mijn vader)quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?
GOOOOOOOOOOOOOL ATLETIIIIIIIIIIIIquote:
Dan zal dat Midnight Oil zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers.
quote:
You're welcomequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Gretzl het volgende:
1173 Holiday Green DayGROENE DAG GODEN
![]()
Zelfs 243 plekken gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassing
Ja die was er een jaar of 6 geleden nog bijna uitgedonderdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassing
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereldquote:
Laat het vanavond zo zijn!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
"Op oudejaarsavond kan het gebeuren"
Laat het vanavond gebeuren!
Wel op America gestemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereld
Dat anoniem gebleven paard?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op America gestemd
Niet op Ventura Highway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |