Onder Nederlandse artiesten is er de NPO Radio 2-variant die een opzichtige 'normaalheid' uitstraalt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat doen er genoeg denk ik ja. Even een behapbaar catchy kabbelnummertje maken, dan ben je in ieder geval (weer even) op de kaart gezet, Op zich niks mis mee, zolang ze zichzelf niet alleen met dat soort ideeën verloochenen.
Het is nog Kerstvakantiequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Kerst UI's kunnen wel weer weg hoor jong0ns.
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.
Oja, even wisselen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Kerst UI's kunnen wel weer weg hoor jong0ns.
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.
ik niet. ik maak boerenkool, zonder suikerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?
hij wordt ooit weer actueelquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oud en nieuw UI weer van stal gehaald.
Versta er alleen geen zak van.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Italiaans blijft toch wel een prachtige taal
Ik heb zelf wel iets meer met het Spaans moet ik zeggen, maar het is zeker in muziek ook een mooie taal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Italiaans blijft toch wel een prachtige taal
Moet ik dan het hele jaar deze UI houden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt altijd vakantie
Van mij mag jequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik dan het hele jaar deze UI houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |