Dat tuig begint te spelen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, alle taken klaar voor vandaag. Nu alleen muziek
en is het toppunt van ongemakkelijkquote:
Oh ja, dit wordt geen al te best uurtje nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat valt het komende uur ook nog tegen.
Dan moet je die uren wisselen. Slapen tijdens Ruud zijn uren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wel jammer dat in de uren dat ik luister Ruud de Wild achter de knoppen zit.
Jij bent er niet zo Keane op?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb de band Keane nooit echt leuk gevonden
Keanequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
De dag is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:14 schreef Isorden het volgende:
Vandaag sowieso een fijne dag.
Nog geen 1x Suzan & Freek gehoord
Klinkt als een geslaagde avondquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe laat ik thuis was, zal mijn maat eens vragen hoe laat we naar huis gingen
Beter dan die band met 1 e minderquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat zou ideaal zijn inderdaad, maar ben net wakker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je die uren wisselen. Slapen tijdens Ruud zijn uren.
Even gespiekt, komen vandaag sowieso niet langsquote:
Het Kane ergerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kean?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan die band met 1 e minder
zolang er een brug isquote:
Ik had wel verwacht dat jij je slaapschema had aangepast om de DJ uren ondertussen. Jammer weer ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn inderdaad, maar ben net wakker.
Dat is een voetballer toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan die band met 1 e minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |