Dat tuig begint te spelen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, alle taken klaar voor vandaag. Nu alleen muziek
en is het toppunt van ongemakkelijkquote:
Oh ja, dit wordt geen al te best uurtje nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat valt het komende uur ook nog tegen.
Dan moet je die uren wisselen. Slapen tijdens Ruud zijn uren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wel jammer dat in de uren dat ik luister Ruud de Wild achter de knoppen zit.
Jij bent er niet zo Keane op?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb de band Keane nooit echt leuk gevonden
Keanequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
De dag is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:14 schreef Isorden het volgende:
Vandaag sowieso een fijne dag.
Nog geen 1x Suzan & Freek gehoord
Klinkt als een geslaagde avondquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe laat ik thuis was, zal mijn maat eens vragen hoe laat we naar huis gingen
Beter dan die band met 1 e minderquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat zou ideaal zijn inderdaad, maar ben net wakker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je die uren wisselen. Slapen tijdens Ruud zijn uren.
Even gespiekt, komen vandaag sowieso niet langsquote:
Het Kane ergerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kean?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan die band met 1 e minder
zolang er een brug isquote:
Ik had wel verwacht dat jij je slaapschema had aangepast om de DJ uren ondertussen. Jammer weer ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn inderdaad, maar ben net wakker.
Dat is een voetballer toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan die band met 1 e minder
Met een e er achter ook hoor.quote:
Over de Kwai rivier?quote:
Dat zou je 3 uur geleden al gedaan hebbenquote:
Pas maar op, straks staan ze voor je deurquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Even gespiekt, komen vandaag sowieso niet langs
I knowquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou je 3 uur geleden al gedaan hebben
Waarom vandaag doen, wat je morgen ook nog uit kunt stellenquote:
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij bent er niet zo Keane op?
Aken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mss die letters in een andere volgorde
Oh ik kijk wat anders.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Liverpool gaat dit sowieso weer verknallen want jota en emoties
En z'n vader ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dan ook dat Haaland geen fan is van deze band.
Een deel van de nacht heb ik geen actieve herinneringen aan dus planning en slaapschema gaan dan ook de prullenbak in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij je slaapschema had aangepast om de DJ uren ondertussen. Jammer weer dit
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |