net niet, omdat ie 1 week naar de WDF Europe Cup ging ipv naar de Player championshipsquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Had Plaisier vorig jaar ook een tourkaart of niet?
Vorig jaar niet, hoorquote:
Je begrijpt de magie van Cyber Stereo Listeningquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat bezielt mensen überhaupt om die shit te luisteren in het tijdperk van appel muziek en spotify.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Gelukkig is er al wat verschoven. De radio is stukken representatiever dan toen ik opgroeide en in het Top 2000 Café zag ik vorig jaar tienermeisjes met bordjes 'Ik wil later ook dj worden. Emmely is mijn grote voorbeeld'. Toen dacht ik: missie geslaagd."
Uitstervend medium
"Dat hoorde ik op de School voor Journalistiek vaak over radio, ja. Daar zou een paar jaar later niemand meer interesse in hebben. Nou, er luisteren meer mensen dan ooit. Zelfs nu Spotify en podcasts zijn opgekomen."
"Het zou kunnen dat de luisteraars gemiddeld iets ouder zijn, maar het idee dat jonge mensen niet meer luisteren klopt echt niet. Ik krijg ontzettend veel reacties van tieners en twintigers. Mede dankzij de Top 2000 leeft de muziek van vroeger ook heel erg bij hen. Ze vormen niet meteen de doelgroep van Radio 2, maar ik vind het hartstikke leuk."quote:“I Feel Love. Elk jaar boven aan mijn stemlijstje. De briljante Donna Summer met als producer de briljante Giorgio Moroder. Elke keer als ik dat nummer instart, gebeurt er iets. Het is bijna vijftig jaar oud, maar klinkt ongelooflijk niet gedateerd.”Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
dagjesmensen want vlaggetjequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Dat topic zat snel vol voor een middagsessie
Zaterdagmiddag vol vlaggetjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Dat topic zat snel vol voor een middagsessie
Oh ja, het is zaterdagquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag vol vlaggetjes
Daarmee wel bijna top 64 gehaald. Maar Plaisier is al jaren ongelooflijk dat hij geen tourkaart had. Een soort Jimmy van Schie, het hele jaar goed behalve Q School, en altijd de finale verliezen van de WK qualifierquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar niet, hoor.
Hij haalde in het najaar 2024 zijn tourkaart via de Challenge Tour. En op basis van die ranking mag je af en toe mee doen op de vloer.
In het dichte topicquote:
quote:
Viesdikquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:31 schreef AgnesGru het volgende:
Ff een pistachebol naar binnen werken
Dikke horkquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:31 schreef AgnesGru het volgende:
Dartsfit Genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:31 schreef AgnesGru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |