Nou en, dat is veel beter dan dat beperktencircus VBLquote:
Dit is treurig bedelen om likes.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk @:ikgeefenkellikes ook een fijne kerst gehad?
WLR is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en, dat is veel beter dan dat beperktencircus VBL
en wielrennen is niet eens een sport
Tot morgen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk @:ikgeefenkellikes ook een fijne kerst gehad?
Een slowchat zonder voortdurend dezelfde bedroevende acts (behalve vermakelijke gek Pistolero), dat is beter dan vbl. Daar praten ze in dezelfde vermoeiende cirkel.quote:
slowchats tellen niet meequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een slowchat zonder voortdurend dezelfde bedroevende acts (behalve vermakelijke gek Pistolero), dat is beter dan vbl. Daar praten ze in dezelfde vermoeiende cirkel.
De rest van de topics lees ik niet, want wielrennen is geen sport.
We moeten nog opwarmen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
DRT-bad is flink afgekoeld tijdens kerst jeetje
laat wat natte windenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog opwarmen.
Het is koud.
Vanmorgen stukje hardgelopen, veels te koud voor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog opwarmen.
Het is koud.
Dit is satire, toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een slowchat zonder voortdurend dezelfde bedroevende acts (behalve vermakelijke gek Pistolero), dat is beter dan vbl. Daar praten ze in dezelfde vermoeiende cirkel.
Ik gisteren, was perfect hardloopweer. Uiteindelijk 30km volgehoudenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanmorgen stukje hardgelopen, veels te koud voor.
Gaat verkeerd met dat dartsdieetquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gisteren, was perfect hardloopweer. Uiteindelijk 30km volgehouden
Man man manquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
perfect hardloopweer. Uiteindelijk 30km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |