Pak me dan als je kanquote:
dan had ik iets eerder dan maandag moeten beginnenquote:
Dat zeeer zeker, je hebt het snel gedaan in 6 dagenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan had ik iets eerder dan maandag moeten beginnen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeeer zeker, je hebt het snel gedaan in 6 dagen
Oh had je geen extra sokken aan gedaan of wat dikkere schoenen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo![]()
Ja heel leuk, alleen gisteren had ik zulke koude voeten gekregen met de buiten BBQ niet normaal
Nog nooit zulke kouden voeten gehad. Ze tintelde helemaal
Even met je voeten in de bbqquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh had je geen extra sokken aan gedaan of wat dikkere schoenen?
Je kreeg je ze daarna wel snel weer warm? Soms duurt het ook nog wel even voor je weer warme voeten hebt
Tis niet gauw goed hequote:
quote:
Dikke sokken wel hooor Maar steeds als die serre deur open ging kwam er een flinke koude lucht. Ik was niet de enige met koude voetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh had je geen extra sokken aan gedaan of wat dikkere schoenen?
Je kreeg je ze daarna wel snel weer warm? Soms duurt het ook nog wel even voor je weer warme voeten hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dikke sokken wel hooor Maar steeds als die serre deur open ging kwam er een flinke koude lucht. Ik was niet de enige met koude voeten
Heb je geen fleece deken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Niet je treksokquote:
Ja zeker was die er, en er stond een klein kacheltje, maar steeds als die serre deur openging en dat ging aan een stuk door helpt niets meer.quote:
[..]
Dikke sokken wel hooor Maar steeds als die serre deur open ging kwam er een flinke koude lucht. Ik was niet de enige met koude voeten
Ja, maar het was ook extreem koud gisteren en eergisteren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar al lang last van en is daar wat aan te doen?
I have a therapist, her name is music. ♪
Ja is begonnen op de crematie van mijn vader, nu al weer 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, maar het was ook extreem koud gisteren en eergisteren..
Heb je daar al lang last van en is daar wat aan te doen?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:04 schreef mario390 het volgende:
als julie me willen provozieren beginnen laat
ik julie dat dann zien, gaa ik nacht volles tempo
Vlees brengen dan weer brood brengen dan weer ging iemand naar buiten naar de BBQ dan kwam er weer iemand binnen even zitten. Dan weer brood brengen dan weer dit en dan weet datquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar waarom moest die deur dan steeds open?
Hey Birdiequote:
Zou ik gewoon wel even doen, kijken wat de dokter zegt.. en misschien dat de pijn idd wel afzakt als je bijv steunzolen draagt..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is begonnen op de crematie van mijn vader, nu al weer 3 jaar geleden
Maar het wordt steeds erger
Ik ben er nog niet mee naar de dokter geweest de fysio heeft er twee weken geleden naar gekeken.
Het kan met een steunzooltje dacht ik dat hij zei of een operatie
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
BBQ bolk. Maar je kwam ertussendoorquote:
Ik zit toch de hele tijd, dus denk niet dat zo zooltje mij helpt en in huis heb ik geen schoenen aan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ik gewoon wel even doen, kijken wat de dokter zegt.. en misschien dat de pijn idd wel afzakt als je bijv steunzolen draagt..
Ja was gezellig en lekker gegeten..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo lovely love![]()
![]()
![]()
Fijne feestdagen gehad?
aiiiquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
BBQ bolk. Maar je kwam ertussendoor
Hhmm, dat is wel dan weer apart.. want dan hebben je tenen wel genoeg ruimte..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit toch de hele tijd, dus denk niet dat zo zooltje mij helpt en in huis heb ik geen schoenen aan.
Ik zal volgend jaar wel ergens naar een dokter gaan
Ik weet alleen als ik schoenen aan hen het het erger is en dan heb ik nog wel die skechers die instappers, die zijn niet super smal of zo
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ach zo is er altijd wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook steedd het idee dat er een bal onder die voet zit
Maar dat heb ik ook met mijn okstel na die longoperatie heb ook altijd het idee dat daar een bal zit
Jee zeg ik begin een klaagmiep te worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Fijn Lovely dat je gezellige dagen hebt gehad en lekker hebt gegetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja was gezellig en lekker gegeten..
Jij ook fijne feestdagen gehad?
Nou als iemand niet snel klaagt dan ben jij het welquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zo is er altijd wel watIk heb ook steedd het idee dat er een bal onder die voet zit
Maar dat heb ik ook met mijn okstel na die longoperatie heb ook altijd het idee dat daar een bal zit
Jij klaagt helemaal niet veel....quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zo is er altijd wel watIk heb ook steedd het idee dat er een bal onder die voet zit
Maar wel blij dat het weer voorbij is, nu nog oud en nieuw en dan is het weer klaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn Lovely dat je gezellige dagen hebt gehad en lekker hebt gegeten![]()
Ja hier ook fijne (en lekkere) dagen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |