@KoningWouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als je zo gehelpen kregt ,
me helpt niemand
Hey Lovelyquote:
Wie is datquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koingwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
als hij niet will will hij nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koingwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
Koningwouter moest het zijnquote:
Nee hij heeft jou dat beloofd en daar houdt hij zich aan door amper nog te posten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij niet will will hij niet
Dat is wel erg aardig van hem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij heeft jou dat beloofd en daar houdt hij zich aan door amper nog te posten.
Het is twee keer fout gegaan doordat hij in de nacht kwam posten en toen onbedoeld veel punten pakte en Mario inhaalde.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van hem.
en mijn 5 dagen vak. heb je vergeten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koningwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
Is ook, maar dan moet je niet andere beschuldigen van helpen van. Ik was bezig met een verslag tikken zoals je in RLS kan zien en heb tussen door ook nog gegetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |