@KoningWouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als je zo gehelpen kregt ,
me helpt niemand
Hey Lovelyquote:
Wie is datquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koingwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
als hij niet will will hij nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koingwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
Koningwouter moest het zijnquote:
Nee hij heeft jou dat beloofd en daar houdt hij zich aan door amper nog te posten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij niet will will hij niet
Dat is wel erg aardig van hem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij heeft jou dat beloofd en daar houdt hij zich aan door amper nog te posten.
Het is twee keer fout gegaan doordat hij in de nacht kwam posten en toen onbedoeld veel punten pakte en Mario inhaalde.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van hem.
en mijn 5 dagen vak. heb je vergeten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Koningwouter heeft er alles aan gedaan om jou niet in te halen
Is ook, maar dan moet je niet andere beschuldigen van helpen van. Ik was bezig met een verslag tikken zoals je in RLS kan zien en heb tussen door ook nog gegetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van hem.
Nee, en nog heeft KW rustig gedaan om je niet in te halen, dus lief van hem tochquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mijn 5 dagen vak. heb je vergeten?
Ik was ook etenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook, maar dan moet je niet andere beschuldigen van helpen van. Ik was bezig met een verslag tikken zoals je in RLS kan zien en heb tussen door ook nog gegeten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
Er is er maar 1 de winnaar en dat is DOT
O dat laatste is minderquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was ook etenen m’n mond verbrand
Dat wil ik zienquote:
Nou, je zou eerder je punten moeten kwijtrakenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je vakantie hebt gehad dan heb je iets gezegd wat niet toegestaan is.
Dat heb je zelf in de hand. Het is niet zo dat je daarna een extra voorsprong gaat krijgen om de verloren tijd in te halen.
Je staat dus zelfs met vakantie op een 3e plek. Dat is toch heel goed?
wat denk je waar ik zonder vakantie nu was? als me dat nu nog en keerquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je vakantie hebt gehad dan heb je iets gezegd wat niet toegestaan is.
Dat heb je zelf in de hand. Het is niet zo dat je daarna een extra voorsprong gaat krijgen om de verloren tijd in te halen.
Je staat dus zelfs met vakantie op een 3e plek. Dat is toch heel goed?
ZIe hierquote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Dat heb je helemaal zelf in de hand Mario.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je waar ik zonder vakantie nu was? als me dat nu nog en keer
verneukt werd , ben ik boos
als je daarom boos wordt. Dan maak ik me zorgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je waar ik zonder vakantie nu was? als me dat nu nog en keer
verneukt werd , ben ik boos
Hoe heb jij de kerstdagen gehad Lovely?quote:
Waren leuke en gezellig dagenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heb jij de kerstdagen gehad Lovely?
Meer the hunger games voor sommigequote:
dat is grapje, zove el weet hij ook dat ik jou niet in halen kann en ookquote:
A mooi zoquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren leuke en gezellig dagen
Jij ook leuke dagen gehad?
Nou echt hoor..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meer the hunger games voor sommige
Hij heeft je wel ingehaald twee keer zelfs, en heeft daarna steeds een stapje terug gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is grapje, zove el weet hij ook dat ik jou niet in halen kann en ook
niet wanneer je 10 dagen niet bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |