Dit jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als iemand niet snel klaagt dan ben jij het wel
Ach ja, bij mij gaat alles net anders als bij anderequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dat is wel dan weer apart.. want dan hebben je tenen wel genoeg ruimte..
Je wilt nog wel een flink pak sneeuw, toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel blij dat het weer voorbij is, nu nog oud en nieuw en dan is het weer klaar
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als iemand niet snel klaagt dan ben jij het wel
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij klaagt helemaal niet veel....
Jullie zijn liefquote:
Niet veel neequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, bij mij gaat alles net anders als bij andere
Soms is dat balen en soms is het geluk
Hoeveel mensen overleven longkanker, dat geluk had ik dan weer
Dat zit er niet in, volgende week zou er sneeuw vallen volgens buienradar. Keek ik vanavond weer alleen maar regen dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt nog wel een flink pak sneeuw, toch?
Ik vind het wel jammer dat de kerst weer voorbij isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel blij dat het weer voorbij is, nu nog oud en nieuw en dan is het weer klaar
Niet komende week misschien (het is nu zelfs 6 graden hier). Maar ergens in januari?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, volgende week zou er sneeuw vallen volgens buienradar. Keek ik vanavond weer alleen maar regen dus
Jij wil elke dag wel kerst?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat de kerst weer voorbij is
Dat zou nog kunnen idd, we wachten maar afquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet komende week misschien (het is nu zelfs 6 graden hier). Maar ergens in januari?
Klopt en dat het vaker net wat anders bij jou gaat dat klopt ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, bij mij gaat alles net anders als bij andere
Soms is dat balen en soms is het geluk
Hoeveel mensen overleven longkanker, dat geluk had ik dan weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom spreken mensen ‘alpaca’ zo raar uit soms
ADHD- brein sorryquote:
Het mag van mij wel een paar dagen langer durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn doen wel heeel vroeg met alles weer opruimen. Vandaag het huis weer ontkerst
Smile, it's free therapy.
Dat je die zo snel vond.... Waar heb ej geen plaatjes vanquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] De Alpaca
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het mag van mij wel een paar dagen langer duren![]()
Dit jaar was ik 'laat' met de kerstversieringNu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn doen wel heeel vroeg met alles weer opruimen. Vandaag het huis weer ontkerst![]()
[..]
Dit jaar was ik 'laat' met de kerstversieringJe kunt toch 3e kerstdag invoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn doen wel heeel vroeg met alles weer opruimen. Vandaag het huis weer ontkerst
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oh er zullen vast wel dingen zijn waar ik niks van heb hoor, maar dat is idd wel vrij zeldzaam!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je die zo snel vond.... Waar heb ej geen plaatjes van
Weet niet of ik dat wil wetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je die zo snel vond.... Waar heb ej geen plaatjes van
Klinkt als een uitdagingquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh er zullen vast wel dingen zijn waar ik niks van heb hoor, maar dat is idd wel vrij zeldzaam!
[..]
Dit jaar was ik 'laat' met de kerstversieringAh je had het ook nog wel even kunnen laten staan tot eind januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mijn doen wel heeel vroeg met alles weer opruimen. Vandaag het huis weer ontkerst
Maar meestal begin jij al in oktober met kerstversieringI have a therapist, her name is music. ♪
Jupquote:
Oeh ik was voor kerst al begonnen met 'kerst eten'quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch 3e kerstdag invoeren?
Konijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh ik was voor kerst al begonnen met 'kerst eten'![]()
Had toen al 3 dagen konijn gegeten met lekkere dingen erbij.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je had het ook nog wel even kunnen laten staan tot eind januari
Maar meestal begin jij al in oktober met kerstversiering
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en dat het vaker net wat anders bij jou gaat dat klopt ook
O ja het houdt niet op hier, de vloer is nog niet geregeld, hij zegt wel dat ik een nieuwe vloer krijg, maar hij heef er niet bij vermeld welk jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bank we en de gordijnen zijn ook opgelost
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja echt heel lekker hè. Met jou kan ik tenminste praten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik echt wel lekker![]()
Ligt er nog 1 in de vriezer.
Maar niet @:homijn of @:derrabbit
He wat is er niet goed met de bank?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja het houdt niet op hier, de vloer is nog niet geregeld, hij zegt wel dat ik een nieuwe vloer krijg, maar hij heef er niet bij vermeld welk jaarEn de bank we en de gordijnen zijn ook opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat denk ik ook wel eens kan een nieuwe soap van gemaakt wordenquote:
Heerlijk vind ik datquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja echt heel lekker hè. Met jou kan ik tenminste praten.
Ik denk serieus dat mensen een hoop kracht uit je verhaal kunnen halenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens kan een nieuwe soap van gemaakt worden
Dotteke op doorreis in het leven, veel hobbels overwonnen en ze bolkt nog steeds door
Mijn derde Kerstdag van zonder Jussie @StevenHydequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch 3e kerstdag invoeren?
Die laatste zit vast ergens een waterfiets te bikkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn derde Kerstdag van zonder Jussie @:Stevenhyde
Ik denk dat er genoeg boeken met verhalen van mensen zijn die veel hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat mensen een hoop kracht uit je verhaal kunnen halen
Of bastogne koekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die laatste zit vast ergens een waterfiets te bikken
Dat zeg ik ook niet dotquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg boeken met verhalen van mensen zijn die veel hebben meegemaakt.
Ik ben daar geen uitzondering in
quote:
Precies dit..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent een heel sterk iemand die gewoon positief is ondanks alles. En dat is gewoon sterk. Kan je allemaal niet speciaal vinden. Maar er zijn zat mensen zichzelf verzuipen in zelfmedelijden. En jij doet alles behalve dat
Dank je wel MK lief dat je dat zegt en ziet. Zo vaak ben je niet eens hier maar je hebt het haarscherp in de gaten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent een heel sterk iemand die gewoon positief is ondanks alles. En dat is gewoon sterk. Kan je allemaal niet speciaal vinden. Maar er zijn zat mensen zichzelf verzuipen in zelfmedelijden. En jij doet alles behalve dat
Ik eet het nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?![]()
Ik alleen de bovenkant
quote:
Zelfs een blinde zou dit moeten zien. Als iemand hier piept om een splinter ben jij de eerste die zich om hem/haar bekommert. Iemand die later nog een controle vraag stelt om te kijken hoe het met die gene gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel MK lief dat je dat zegt en ziet. Zo vaak ben je niet eens hier maar je hebt het haarscherp in de gaten.
Dat is zeker waar, ik ben blij dat ik dat niet heb. Je komt er niet verder mee en voor de mensen in je omgeving ook niet fijn.
Ik word er verlegen van,quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zou dit moeten zien. Als iemand hier piept om een splinter ben jij de eerste die zich om hem/haar bekommert. Iemand die later nog een controle vraag stelt om te kijken hoe het met die gene gaat.
Je zou nooit zeggen: waar maak je je druk om.
Je neemt mensen gewoon serieus, je vergelijkt dat niet met shit waar je zelf doorheen hebt moeten gaan.
Ik denk echt dat veel mensen van jouw mindset kunnen leren. Hoe jij in het leven staat vind ik bewonderenswaardig.
En nee. Ik ben niet dronken want ik ben zwanger.
Die mensen moeten zich kapot schamen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word er verlegen van,hoor meestal alleen negatief commentaar op en over mij
Er word gezegd dat de dingen die ik aan ander vraag niet meen etc etc
Hormonen doen ook raren dingen met een mens net als drank
Wat heb je niet genomen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mensen moeten zich kapot schamen.
Nee nee! Die heb ik vanavond nog niet genomen
Ja is ook niet niets een brand. Maar gelukkig is het beperkt gebleven Mutske en is er buiten de stoppenkast niets verbrand in het huis. Beter kijk je naar het geluk wat je gehad hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vertel mij wat
Ik heb een trauma van de brand bij mama
Hormonen. Die moeten straks pas. En in de ochtendquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je niet genomen?
Heb je nu al iets meer gelopen vandaag?
Iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook niet niets een brand. Maar gelukkig is het beperkt gebleven Mutske en is er buiten de stoppenkast niets verbrand in het huis. Beter kijk je naar het geluk wat je gehad hebt.
Ga het nog maar eens een keer uitleggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je vakantie hebt gehad dan heb je iets gezegd wat niet toegestaan is.
Dat heb je zelf in de hand. Het is niet zo dat je daarna een extra voorsprong gaat krijgen om de verloren tijd in te halen.
Je staat dus zelfs met vakantie op een 3e plek. Dat is toch heel goed?
O, moet jij hormonen slikken tijdens je zwangerschap?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hormonen. Die moeten straks pas. En in de ochtend
Ga je nog wat leuks doen met oud en nieuw?quote:
Je kunt het niet genoeg herhalen. Wat een naaistreek was dat zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mijn 5 dagen vak. heb je vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, moet jij hormonen slikken tijdens je zwangerschap?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt het niet genoeg herhalen. Wat een naaistreek was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
O, dat wist ik niet.quote:
Hoort bij Icsi blijkbaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet.
Mag ik vragen waarom?
maily is echt een van de grootste fans van Marioquote:
Ik ben fan van Mailyquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maily is echt een van de grootste fans van Mario
Had het ondertussen al even gelezen op internet waarom het moetquote:
Dat kan ookquote:
Oké sorry hoooooorquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het ondertussen al even gelezen op internet waarom het moet
Nee die is al even niet meer geweestquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee. MT6 is er bijna niet meer en GG denk ik vergeten vandaag
Nee ik bied je een kont om met je zweepje tegen aan te slaanquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bied je een kont om met je zweepje tegen aan te slaan
Ow, ik wist niet dat je zo was?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik bied je een kont om met je zweepje tegen aan te slaan
Je hoeft niet alles te wetenquote:
Ik ben het pas gaan opzoeken nadat je hebt gezegd waardoor je hormomen moest slikkenquote:
Gisteren even.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die is al even niet meer geweest
Oquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben het pas gaan opzoeken nadat je hebt gezegd waardoor je hormomen moest slikken
Je hoeft ook niet alles te wetenquote:
MooieTop6 waarom bent u afwezigquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren even.
Zal het wel goed met hem gaan. In zijn vakantie was hij alle dagen hier. Hij is thuis en ik zie hem niet meer.
Hopelijk is hij niet ziek terug gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |