ikke snappequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Op je stemlijstje dan, niet in de lijst zelf
Katarsisquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Litouwen is een smakeloos land.
ja, maar dat hebben ze opgelost met meerdere pacemakersquote:
Ik denk vooral dat ie heeft meegelift op alle Feyenoorders die op Mijn Feyenoord hebben gestemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Gretzl het volgende:
Toch weer die vermaledijde Even Tot Hier-bonus @:pindakaasfanaticus![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn dat het wat beter gaat, maar blijf goed op jezelf passen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lijkt me toch vooral heel frustrerend dat het al zoooo lang duurt....
Ja je went er ook aan. En heb natuurlijk ook niet echt een andere keuze. Zal wel moetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Frustrerend lijkt mij dat wel, dat het zo lanh duurt. Gelukkig ben je er redelijk positief onder, dat is knap
Wonen wel leuke mensenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Litouwen is een smakeloos land.
Het verbaast me in die zin dat de Herpes House Band het niet heeft gered, daar was ik ook nog bang voor. Maar dat euvel blijft ons bespaard.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ie heeft meegelift op alle Feyenoorders die op Mijn Feyenoord hebben gestemd
Hier al de zoveelste keer, ben er weer bang voor dat ze net als eerdere keren door iemand anders gevoerd wordtquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee shit man. Hoe lang al. Moet er niet aan denken kat lang kwijt te zijn
Achja liedje over wandelen he?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
De tiran wordt wakker met Lee. Dat is een slecht teken.
Nee, die is nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
We hadden toch al dat domme Feyenoordliedje gehad?
Misschien hebben ze een concessie gedaan aan de stemmer: wel Mijn Feyenoord en dan niet de Hermes House Band.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me in die zin dat de Herpes House Band het niet heeft gered, daar was ik ook nog bang voor. Maar dat euvel blijft ons bespaard.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier al de zoveelste keer, ben er weer bang voor dat ze net als eerdere keren door iemand anders gevoerd wordt
Maar hij schrijft geweldige hitsquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Lee kan eigenlijk gewoon echt niet zingen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja je went er ook aan. En heb natuurlijk ook niet echt een andere keuze. Zal wel moeten![]()
Maar mijn vader heeft mij vanmorgen weer naar huis gebracht dus lig nu hier rustig op de bank. Portie kerstdiner mee die ik vanavond even in de oven kan opwarmen dus lekker makkelijk.
En zo nog even proberen te slapen
Wandelsequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier komend uurMijn plicht als slaaf roept. Ambar mag namelijk niet alleen wokken
Jep, en anders gewoon niet meetellen. Eenvoudige regel die voor iedereen te begrijpen isquote:
Dat is echt een genotsplaat. In het verleden een paar keer op gestemd ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:56 schreef peaceman het volgende:
Ik ben echt 1 van de weinigen hier die niets heeft met die hongerstaking.
Ja maar Henk en Ingrid komen dan op de trekker naar Hilversum waarom ze niet 35 keer op Normaal mogen stemmen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, en anders gewoon niet meetellen. Eenvoudige regel die voor iedereen te begrijpen is
Enjoy de bossen met cutie Ambarquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier komend uurMijn plicht als slaaf roept. Ambar mag namelijk niet alleen wokken
Chris Cornell GODquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is echt een genotsplaat. In het verleden een paar keer op gestemd ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |