Nou ja je wil toch ook een leuke Kerstquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
Al moet ik dwn natuurlijk niet te vaak over mijn grenzen gaan zoals afgelopen dagen met Kerst
Fijn dat het wat beter gaat, maar blijf goed op jezelf passenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ondanks de stappen vooruit dit jaar ben ik echt nog wel echt ziek. Maar gewoon dát ik na zo lang ziek nog best grote stappen vooruit heb gezet voelt zo goed en hoopgevend voor de toekomst.
En met deze medicatie kan het het komende half jaar nog verder gaan met verbeteren.
Al moet ik dwn natuurlijk niet te vaak over mijn grenzen gaan zoals afgelopen dagen met Kerst
Ja je wil ook gewoon dingen doen en er onderdeel van zijn, dat snap ik wel. Rustig aan dus de komende dagen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ondanks de stappen vooruit dit jaar ben ik echt nog wel echt ziek. Maar gewoon dát ik na zo lang ziek nog best grote stappen vooruit heb gezet voelt zo goed en hoopgevend voor de toekomst.
En met deze medicatie kan het het komende half jaar nog verder gaan met verbeteren.
Lijkt me toch vooral heel frustrerend dat het al zoooo lang duurt....quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat loopje kan bij Once In A Lifetime nog een keer gedaan wordenquote:
Zul je zien dat Strange Fruit ineens weer erin staat...quote:
Aaahw! Te cutequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef Gretzl het volgende:
Our house is a very, very, very fine house
With two cats in the yard
♡ ♥︎
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blin (de grijze kat)_ is al even zoek, dus tijden zijn wel eens beter geweest
Gewoon 1 per artiest, net zoals vroeger voor de Top 100 Aller Tijden.quote:
Frustrerend lijkt mij dat wel, dat het zo lanh duurt. Gelukkig ben je er redelijk positief onder, dat is knapquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja je wil toch ook een leuke Kerst
Ja anders is het mentaal ook niet vol te houden. Als je nooit mee kan doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je wil ook gewoon dingen doen en er onderdeel van zijn, dat snap ik wel. Rustig aan dus de komende dagen.
Nee shit man. Hoe lang al. Moet er niet aan denken kat lang kwijt te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef Gretzl het volgende:
Our house is a very, very, very fine house
With two cats in the yard
♡ ♥︎
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blin (de grijze kat)_ is al even zoek, dus tijden zijn wel eens beter geweest
is ook prima wmbquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon 1 per artiest, net zoals vroeger voor de Top 100 Aller Tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |