Mobiel moet je toch ook onder dat tekst veld op die smiley klikken?quote:
ipv black?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk keer top 10 in de V500 moeten stemmen
Je bent niet serieus, toch? Toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk keer top 10 in de V500 moeten stemmen
Bij mij staat die er gewoon. Dus vast ergens onder instellingenquote:
Bij je opties kun je dingen instellen.quote:
op die smiley klikken onder het tekst veldquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij staat die er gewoon. Dus vast ergens onder instellingen
op de iPad wel maar niet op telefoon. Bij mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mobiel moet je toch ook onder dat tekst veld op die smiley klikken?
Jaa ladderklassieker. Daar kan ik altijd wel punten aan kwijtquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:40 schreef Gretzl het volgende:
Mijn andere fave ♡♥︎♡♥︎♡♥︎
(veel te onbekend en onbemind gebleven helaas. Maar @:gale_boetticher kent ze wel)
Bekijk deze YouTube-video
Dank, ga ik straks eens proberen. Eerst ff stukje wandelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij je profiel kun je dingen instellen.
O.a. dit:
Post-icons bij quickreply? Ja
Emoticons bij quickreply? Ja
Oh wat raarrrquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
op de iPad wel maar niet op telefoon. Bij mij niet.
Dat is een prachtig stuk ja. Mooi gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:42 schreef Isorden het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit blijft ook goud.
Ja voorheen stemde ik op een ander liedje van ze, tegenwoordig altijd deze omdat tjaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet dat deze bij jou nogal een lading heeft gekregen, hoe gaat het daarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ben ook alleen maar last minute gegaan voor Keane. Had overdag nog andere plannen maar het begon enorm te kriebelen toen de kaartjes op Ticketswap onder de ¤10 werden aangeboden. En ik bevond me al in de Randstad, dus keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die ja![]()
Eerder die avond was het ook echt slecht weer, daar zijn we toen helemaal niet heen geweest
Alleen Keane komen luisteren en proberen een beetje uit de wind te staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |