Je weet hoe het gaat, online hebben wij een grote mond, maar ik heb net gewoon weer braaf gestofzuigdquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent toch geen hond? Want dit is hoe mijn hond leeft.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het al niets voor jou…
Hoe groter online de mond, hoe groter de duim van de vrouw des huizesquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je weet hoe het gaat, online hebben wij een grote mond, maar ik heb net gewoon weer braaf gestofzuigd
Dit is wel waar jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groter online de mond, hoe groter de duim van de vrouw des huizes
Magic man en These dreams ook wel wat mij betreftquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mistral Wind had er ook wel in gemogen
een muis die geen kaas eet. Dat kan nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht vorige week buitenlandse kaas, nog niets van gegeten. Ik ben niet zo van het vreten de afgelopen dagen.
Echt hequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
een muis die geen kaas eet. Dat kan niet
Ik heb er niet zo'n zin in. Gek genoegquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
een muis die geen kaas eet. Dat kan niet
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Magic man en These dreams ook wel wat mij betreft
ik slaap gewoon weer op de bankquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je weet hoe het gaat, online hebben wij een grote mond, maar ik heb net gewoon weer braaf gestofzuigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |