Ik ga even een wasje aan zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben nog steeds niet begonnen met schoonmaken
Ga eens aan het werk joh!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:58 schreef MTheBassman het volgende:
Beide zijn goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft jammer dat die moesten afzeggen voor Bospop vorig jaar....
Kregen we Patti Smith voor in de plaats maar dat vond ik persoonlijk niet heel boeiend.
Ik zou daar heen gaan, juist vanwege Heart.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft jammer dat die moesten afzeggen voor Bospop vorig jaar....
Kregen we Patti Smith voor in de plaats maar dat vond ik persoonlijk niet heel boeiend.
Woahquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is niet per se een typisch Ess lijstje.
Er is voortuitgang?
Je vriendin komt morgen. Hoeft ze zich niet te vervelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ging voor de combo Heart-Alice Cooper-John Fogerty.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou daar heen gaan, juist vanwege Heart.
Kaarten uiteindelijk gedumpt…
That's the spirit! Weg met de emancipatie!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Je vriendin komt morgen. Hoeft ze zich niet te vervelen
Gras groenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:00 schreef alopio het volgende:
Goh wat een verassing, een steekpartij bij broederliefde
Idemquote:
Sommige dingen moet je delen, oa je rommelquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
That's the spirit! Weg met de emancipatie!
Ik ga jullie de lange anekdote besparen waarom ik de allerlaatste festivalshow van Doe Maar (op Crammerock '21 in de staart van de pandemie) gemist heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit this setlist | More Doe Maar setlistsBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
precies. jij maakt het, zij ruimt het op. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je delen, oa je rommel
Je bent toch geen hond? Want dit is hoe mijn hond leeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. jij maakt het, zij ruimt het op. Gedeelde smart is halve smart.
Had laatst bij een pubquiz wel echt een giga brainfart bij Crazy on you...quote:
Jamie of Starship 109?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mistral had er ook wel in gemogen
Ik vond het al niets voor jou…quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
foutje mistral wind ik had al edit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |