quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
27. Sef – De leven
De keuze voor het foutieve lidwoord in de titel was een bewuste – Sef vond immers het lidwoord ‘de’ veel dynamischer overkomen in de context van ‘leven’, en het correcte ‘het’ veel te statisch. De ups en downs van ‘de’ leven worden op verfrissende wijze beschreven. Het formatje met honderd keer het woordje ‘soms’ is risicovol – Maaike Ouboter ging ooit gigantisch de mist in met een vergelijkbaar formatje met het woord ‘me’ dat resulteerde in een enorme draak van een songtekst. Maar Sef komt er redelijk uit, al zitten er wel een paar gekunstelde zinsneden in met name het tweede couplet.
Ik blijf maar gewoon zeggen dat ik mentaal toch niks veranderquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan het sinds de 12e van deze maand niet eens meer met goed fatsoen afronden naar de 30
dat was toch ook met een nummer van een andere presentator van zo'n soort radiostation.... ow damn nu kan ik 1 niet op het nummer komen doordat madness in mn oor speelt... en niet op de naam van die presentatorquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat De Leven een soort van indirecte DAB+ heeft gekregen, een beetje vergelijkbaar verhaal met bijvoorbeeld Astronomy en A White Shade of Pale
Het verhaal van Gerwin doet me een beetje denken aan een aantal Break Free-afleveringen. Kom Terug van Spinvis werd ook heel prominent in een veelbekeken aflevering gebruikt over iemand die door de MH17-aanslag om het leven kwam. En werd daarna ook weer een stuk bekender bij het grote publiek.
https://nos.nl/artikel/25(...)kantie-in-costa-rica
https://www.msn.com/nl-nl(...)&noservertelemetry=1
Die meisje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
27. Sef – De leven
De keuze voor het foutieve lidwoord in de titel was een bewuste – Sef vond immers het lidwoord ‘de’ veel dynamischer overkomen in de context van ‘leven’, en het correcte ‘het’ veel te statisch. De ups en downs van ‘de’ leven worden op verfrissende wijze beschreven. Het formatje met honderd keer het woordje ‘soms’ is risicovol – Maaike Ouboter ging ooit gigantisch de mist in met een vergelijkbaar formatje met het woord ‘me’ dat resulteerde in een enorme draak van een songtekst. Maar Sef komt er redelijk uit, al zitten er wel een paar gekunstelde zinsneden in met name het tweede couplet.
Tears Run Rings…quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was toch ook met een nummer van een andere presentator van zo'n soort radiostation.... ow damn nu kan ik 1 niet op het nummer komen doordat madness in mn oor speelt... en niet op de naam van die presentator
Is ook gewoon gekkigheid, heb er eerlijk gezegd ook geen moeite mee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf maar gewoon zeggen dat ik mentaal toch niks verander
Maar goed ik vond het niet eens zo erg, 30 worden. Voelde vooral gek om geen 'twintig' in de leeftijd meer te hebben qua gewenning
Dat wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vast niet alles, maar genoeg om te kunnen internetten zonder hinderlijke ads.
ja die!!quote:
Taalkundig ben ik door de jaren heen wel steeds descriptivistischer gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:11 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Die meisje.
Dit is toch om te jánken
dat jij daar met mijn dwaze uitleg uit weet te komen vind ik knapquote:
Kun je het allemaal een beetje aan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb ook een pink, 2 zelfs. Komt wel erg veel dichtbij vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |