+1!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Eindelijk een stemplaat![]()
First Aid Kit
Kink draait hem regelmatigquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit hoor ik ook echt alleen tijdens de top 2000
Ik luister buiten deze week eigenlijk geen radio, moet ik zeggen. Voor opvulling zou ik zeker wel iets meer radio kunnen luisteren, alleen ik weet dan niet zo goed welk kanaal ik consistent zou kunnen opzetten zonder mij te veel ergeren aan moderne hits of wat dan ook.quote:
Wanneer gaat Emmylou ook eens eindelijk de lijst enteren dan?quote:
The Road ahead is emptyquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die komt op oudjaar pas toch?
Beide interpretaties zijn leukquote:
waarom zou je dat willen? Die is echt stukken minder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wanneer gaat Emmylou ook eens eindelijk de lijst enteren dan?
Kink dus, al hebben die tegenwoordig ook wel een playlist die veel hetzelfde is, maar geen moderne pop hitsquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister buiten deze week eigenlijk geen radio, moet ik zeggen. Voor opvulling zou ik zeker wel iets meer radio kunnen luisteren, alleen ik weet dan niet zo goed welk kanaal ik consistent zou kunnen opzetten zonder mij te veel ergeren aan moderne hits of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |