Die en Can't Hold Us zijn wel zoveel malen catchier dan Hind's Call. Muzikaal gezien niet rouwig om dat die weer weg isquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Thrift Shop en Same Love. Daarna was het op
Maar…quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en hij wil het 8 uur volhouden.
Wie is Wiesje en wat is de linker- en rechterkant? Zoveel vragenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch jammer dat Wiesje naar de linker- en de rechter hersenhelft is overgestapt
dat weet alleen Maartenquote:
Mag ik ook bij jou onder die steen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef Stephan5 het volgende:
Wat krijgen we nou ineens? Ene Macklemore en nog wat figuren op 1258? Man, man man.... ik had er nog nooit van gehoord, maar spijt heb ik daar niet van... wat een verschrikking dit zeg...
Hadden zij er mag iets mee te maken, dan was het leuker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat hebben Henk & Henk hiermee te maken dan?
Zo dat is een lange 2e kerstdag geweest als nu iedereen pas weg isquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef Momo het volgende:
Hallo fok makkers, eindelijk klaar met familieverplichtingen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Bart's vorige producer, die zit nu bij Frank en Wouter op Veronica (die helften is Tussle-terminologie)quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is Wiesje en wat is de linker- en rechterkant? Zoveel vragen
wil voor het goede doel dan!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ga ook wat proberen dan, ondersteboven kakken, linksdraaiend fokken
Waar kan ik heen, ik kan er niet op uit, want daar zwemt Maarten achteruitquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat hebben Henk & Henk hiermee te maken dan?
Smakeloos Nederland, dus vul maar in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:14 schreef Cee het volgende:
Staan Aquarius en Hair uit de zelfde musical
ook in de lijst?
Vroegâh wel. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:14 schreef Cee het volgende:
Staan Aquarius en Hair uit de zelfde musical
ook in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |