Lekker temperatuurtje pikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:51 schreef Wantie het volgende:
23,6°C in de woonkamer.
Buiten sneeuwstorm.
Ja volgens mij had ik dat ooit ook een keer gelezenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit gehoord. Maar misschien is het inmiddels veranderd. Vannacht heb ik ‘m op 14 gehad. Scheelt niet heel veel.
Hier koelt het ongeveer af naar 13-15 graden. Dus gewoon 15 handhaven kost niet veel en je bespaart op het verwarmen naar kamertemperatuur.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik dat ooit ook een keer gelezenen ik vind 15 in de nacht zelf wel fijn, kost me ook amper gas zo te zien. En is die sochtends ook niet zolang bezig om weer op temperatuur te komen. Maar 14 of 15 scheelt idd bijna niks.
Ligt aan of je tussenwoning hebt die al warmte krijgt van andere woning enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
15
Is het nodig om de koude ruimtes de cv aanzetten ivm erg vriezen komende nacht. Of overleven de leidingen dat wel?
Het is wel een rijtjes uit, alleen mijn huis "steekt uit"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ligt aan of je tussenwoning hebt die al warmte krijgt van andere woning enz.
Vrijstaande woning altijd aanzetten.
Zou ik het zeker warm stoken even ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een rijtjes uit, alleen mijn huis "steekt uit"
Ik zet ze vanavond voor de zekerheid aan. Als het mis gaat is de schade groter dan het stookbedrag dunkt mij
Bijzonder dat bij jou de luchtvochtigheid zo hoog is bij een koude temperatuur! En dat kachel aan de luchtvochtigheid omlaag brengtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 60% naar 50% brengen![]()
En nu 15 gradenKan weer uit kacheltje.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat ik hem vandaag lekker tot 24 ga stoken
Luchtig geklede rondborstige jonge deerne erbij, die je met een groot palmblad frisse lucht toe wuiftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]Puike temperaturen dit
Korte broek, shirtje, slippertjes aan, baco'tje erbij.
Boh!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Luchtig geklede rondborstige jonge deerne erbij, die je met een groot palmblad frisse lucht toe wuift
Dan draai ik straks alles openquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zou ik het zeker warm stoken even ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |