quote:
Wel echt jammer, vond dat Desiree het in de Top 2000-week prima deed. Had haar nog wel een langere carrière bij 2 gegund.quote:Op 28 april 2025 maakte Van der Heiden bekend dat haar laatste week van haar radioprogramma Dees Moet Je Horen! was ingegaan en dat een andere presentator die week daarop haar plek zou overnemen (22:00 tot 00:00). Nog diezelfde week werd bekend dat dit Tim Op het Broek zou zijn. Op 6 mei 2025 keerde Van der Heiden weer terug op haar oude tijdstip van 00:00 tot 02:00 uur 's nachts op NPO Radio 2.[4] Per 2026 wordt het programma gestopt vanwege bezuinigingen en verlaat van der Heiden NPO Radio 2. Op 19 december 2025 staat haar laatste uitzending op de zender gepland.
Same.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou best graag een keer naar de VS willen, maar niet zolang ze zich daar zo doorgesnoven gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ....in the morning
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik kon haar ook prima hebben. Maar ja zo gaat dat soms.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Wel echt jammer, vond dat Desiree het in de Top 2000-week prima deed. Had haar nog wel een langere carrière bij 2 gegund.
Dat je nu heel je social mediagebruik bij ze moet laten screenen helpt ook niet echt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou best graag een keer naar de VS willen, maar niet zolang ze zich daar zo doorgesnoven gedragen
Ik wil nog heel graag de natuur in vooral de westen van het VS ontdekken. Maar goed dat ga ik voor de komende tijd maar even niet op de planning zetten.quote:
Ja zo zijn er wel meer prima DJ's weggebonjourd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon haar ook prima hebben. Maar ja zo gaat dat soms.
Zolang ik mijn Fok! pohi niet hoef te laten zien, maak ik mij daar dan weer niet zo heel veel zorgen over!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je nu heel je social mediagebruik bij ze moet laten screenen helpt ook niet echt.
Jup, de leven. En voor onze generaties (waar Desiree ook onder valt) is het verre van gebruikelijk meer om echt een lange tijd dezelfde werkgever te houden. We switchten eerder van banen, maar halen daar in het beste geval ook weer nieuwe voldoening en energie uitquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon haar ook prima hebben. Maar ja zo gaat dat soms.
De natuur in Canada is net zo mooiquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil nog heel graag de natuur in vooral de westen van het VS ontdekken. Maar goed dat ga ik voor de komende tijd maar even niet op de planning zetten.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
Another Love vind ik mooi, maar deze kan ik iets minder mee.
Ik ook niet. Maar het gaat meer om het principe.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zolang ik mijn Fok! pohi niet hoef te laten zien, maak ik mij daar dan weer niet zo heel veel zorgen over!
Black Friday had hier wel mogen staanquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
Another Love vind ik mooi, maar deze kan ik iets minder mee.
Ja zeker! Wil ik zeker ook nog een keertje heen. British Vancouver maar ook wat steden in het oosten zijn wel mooi geloof ik, zoals Montreal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De natuur in Canada is net zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |