truste kerelquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes. Ik ga ook mijn bed eens opzoeken.
Ik ga proberen morgenvroeg hard te lopen.
Maak er een legendarische nacht van!
Die is ontslagen geloof ikquote:
Ohquote:
Wist niet dat Mathieu ook ijs heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:39 schreef Hamlapjes het volgende:
En een ijsje van Van der Poel is ook altijd geniet0n!
Van alle markten thuis, die jongen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Wist niet dat Mathieu ook ijs heeft.
die man kan ook allesquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Zonde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#wanstaltigesongtekstenBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik zou graag aan de lolly van Mathieu sabbelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Die heeft nadat die over de finish is bij de cross nog wat tijd over.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Het wordt wel erg ordinair nu allemaal!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou graag aan de lolly van Mathieu sabbelen
Of aan die van Harrie Lavreysen, ik ben de moeilijkste niet
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde.
Ik las de naam Des'ree en moest weer een van de slechtste nummer 1-hits ooit denken. Nooit in de T2K gestaan zeker?
Bekijk deze YouTube-videoZeker wel. 3 keer zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#wanstaltigesongteksten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde.
Ik las de naam Des'ree en moest weer een van de slechtste nummer 1-hits ooit denken. Nooit in de T2K gestaan zeker?
Mmmmmm te vroeg gejuicht inderdaadquote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
Warm bad(niet toepasbaar op de VS op dit moment helaas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |