Dan was het vast Redefine!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, maar ik ben ook al 45
Komt goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Evergreen maar laten dan. Maar Kink1500 zou wel leuk zijn als je dan ook komt.
Dat was ik niet.. Ik vind die erg goed, maar staat niet in mij top tien van Placebo nummersquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb jij vaker gezegd toch? Of was het @:Redefine? Ik weet dat iemand er groot fan van was.
En vooral.. geblevenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Hoe is Chef'Special zo godsgruwelijk populair geworden ooit?
Verbannen niet, wij gaan je wel ala Anouk met rotte eieren bekogelen (tip: rode bh aan) en daarna moet je verplicht bier halen voor onsquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk wel hoog tijd dat ik na 12 jaar afwezigheid ook weer eens kom koekeloeren op Pinkpopje. Voorzichtige interesse, al ga ik dan waarschijnlijk wel heel tegendraads toch als enige bij S&F blijven kijkenMOet ik wel de garantie krijgen dat jullie me daarna niet verbannen
"Probeer om te draaien"quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Tussle266 het volgende:
Iedere keer denk je dat de weg omhoog is ingezet. Maar die weg zit dit jaar niet in de Tomtom hoor.
Omdat het voor 2014 nog geen productiemeuk was maar best leuke festivalmuzakquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Sinds In your arms maken ze meuk, daarvoor was het best aardig wat ze deden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet goed.
Maar ja, er is ook slechter
Het valt precies in het pulletje van de muzieksmaak van Sky Radio luisterend Nederland.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Op zowel klimaatprotesten als F1 wedstijdjes optreden. Dat hoort elkaar uit te sluiten, maar bij Chef kan alles.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
En bitterballen. Je ziet maar waar je ze vandaan haaltquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Verbannen niet, wij gaan je wel ala Anouk met rotte eieren bekogelen (tip: rode bh aan) en daarna moet je verplicht bier halen voor ons
Zeer wss wel hoor, net als in 2025quote:
Beetje niksig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet goed.
Maar ja, er is ook slechter
Volendam is een smakeloos landquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hooguit wat veel Cats noteringen.
heb je niet gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeer wss wel hoor, net als in 2025
Wel zonde van de bitterballen danquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En bitterballen. Je ziet maar waar je ze vandaan haalt
Laat dat publiek dan lekker bij Sky Radio blijven en niet "onze" lijst vervuilenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het valt precies in het pulletje van de muzieksmaak van Sky Radio luisterend Nederland.
Zijn Nederlands is erg matig inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor iemand die vanaf zijn geboorte Engels sprak vind ik zijn uitspraak altijd een beetje jammer
Die Joshua is ook zo'n glijer. Wel populair bij de dames volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Oehh, bitterballen genot. Goede jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En bitterballen. Je ziet maar waar je ze vandaan haalt
quote:
quote:
Wederom het bewijs dat Fok! smaak heeftquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere van de after-Kramer (moest lachen bij die meme)
Er is maar op 5 liedjes voldoende gestemd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:51 schreef hihohaswessam het volgende:
hoe de fak staat madonna er maar 5 keer in
Wij hebben immers verstand van muziekquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Fok is weer eensgezind. Niet correct, want Frozen is de mooiste Madonna, maar wel eensgezind
Ja die kwam fijner binnen vanmiddagquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Fok is weer eensgezind. Niet correct, want Frozen is de mooiste Madonna, maar wel eensgezind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |