maar wij vieren komend jaar ons 10 jarig DTRH jubileum.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal vast ja. Ik vind de headliners van BKS dit jaar wel sterk hoor.
Seizoen 1. De rest moet ik nog aan beginnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is jullie fave seizoen van GoT?
[ afbeelding ]
Frankrijk en Duitsland, via Liechtensteinquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zijn jullie op vakantie geweest dit jaar?
Wij hebben een Scandinavie trip gedaan. Zweden en Finland met een dagtrip naar Tallinn.
Voor mij een lastige tussen 3 of 4, maar met de boeken in het hoofd ga ik waarschijnlijk toch weer voor 3quote:
Duitsland, Portugal en Nederland. En nog een weekendje Hamburg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hebben een Scandinavie trip gedaan. Zweden en Finland met een dagtrip naar Tallinn.
Flevoland, tijdens de V500.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sri Lankaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Albaniequote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Geinig. Ik was ook op Tenerife. Ook op El Teide geweest?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flevoland, tijdens de V500.
Landgraaf, tijdens Pinkpop.
Tenerife.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey nog iemand met een baby op schoot op de cam
Zonder Arie Ribbens was de coëfficiëntenpolonaise nooit uitgevonden, dus in zekere zin is hij ook een heldquote:
Zelf solo een weekje Parijs en weekendje Kopenhagen met @DecoAoreste en zijn vrouw om WK Geoguessr te bezoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Liechtenstein zijn wij ook geweest dit jaar!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Frankrijk en Duitsland, via Liechtenstein
Ja, niet op de hoogste top, maar wel met de gondel naar boven. Wij zijn geen geboren wandelaars.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geinig. Ik was ook op Tenerife. Ook op El Teide geweest?
Ik heb me ook naar boven laten rijden om sterren te kijken :-)quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, niet op de hoogste top, maar wel met de gondel naar boven. Wij zijn geen geboren wandelaars.
mooi is dat he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, niet op de hoogste top, maar wel met de gondel naar boven. Wij zijn geen geboren wandelaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |